Przetargi.pl
Usługa przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki bankowe osób fizycznych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103006 , fax. 022 8104688
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103006, fax. 022 8104688
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki bankowe osób fizycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest świadczenie usługi przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) do banków wskazanych przez świadczeniobiorców KRUS w Radomiu i Płocku zgodnie z wykazem i zapisem na magnetycznym nośniku informacji w strukturze wymaganej przez VIDEOTEL. Szacunkowa ilość przelewów wynosi 10 860 szt. miesięcznie, w tym około 6 860 szt. miesięcznie dla podległej Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie Placówki Terenowej w Radomiu, oraz około 4 000 szt. miesięcznie dla podległej Oddziałowi Regionalnemu Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie Placówki Terenowej w Płocku. Ilość przelewów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od liczby świadczeniobiorców. 2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia a) Usługi będą wykonywane w następujących terminach płatności: - do 10-go, 15-go i 25-go dnia każdego miesiąca dla PT KRUS w Radomiu, - do 10-go dnia każdego miesiąca dla PT KRUS w Płocku. b) Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłat świadczeń na wskazany rachunek Wykonawcy najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń emerytalno-rentowych; c) Wykonawca przekaże powyższe środki na konta indywidualne świadczeniobiorców w tym samym dniu lub najpóźniej w następnym dniu roboczym po ich przyjęciu w systemie ELIKSIR lub równoważnym; d) Zamawiający będzie przygotowywać dyspozycję w formie płyty CD-ROM oraz dwa egzemplarze spisów świadczeniobiorców w formie wydruku na 4 dni przed datą wypłat świadczeń. Na jednym egzemplarzu spisu Wykonawca potwierdzi fakt realizacji usługi; e) Wykonawca będzie odbierał powyższe dokumenty własnym transportem z siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego na podstawie informacji przekazanej telefonicznie, fax-em lub e-mail-em; f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte zlecenia wypłat do wysokości środków przekazanych na rachunek bankowy; g) W przypadku niedotrzymania terminów wypłaty świadczeń Wykonawca naliczy i wypłaci świadczeniobiorcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki; h) zwroty świadczeń wpływające na konto Wykonawcy (likwidacja rachunku ROR przez świdczeniobiorcę lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego, nie później niż w następnym dniu po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty świadczeń Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat; i) Wykonawca jest zobowiązany do używania powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia; j) W razie wypłacenia środków pieniężnych osobie nieuprawnionej Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. 3. Wymagania jakie spełnia format pliku importowego Plik importowy spełnia wymagania opisane poniżej : - Plik może składać z dowolnej nazwy; - Plik nie zawiera nagłówka lub stopki; - Plik z danymi do importu jest zapisany w formacie tekstowym. - Każde zlecenie zajmuje jedna linie zakończona znakami CRLF. - Poszczególne pola zlecenia są oddzielone jedna i tylko jedna spacja. - Pola tekstowe są objęte cudzysłowami - Jeżeli w tekście do zaimportowania znajduje się cudzysłów należy go usunąć. - W treści pola tekstowego niedozwolonymi znakami są: cudzysłów, pipe, tylda - Jeżeli w tekście do zaimportowania ma się znaleźć znak podziału linii (pola wieloliniowe) należy zastąpić go trzema znakami zapytania. - Polskie znaki są kodowane w stronie kodowej Windows 1250. - Nie zaleca się zaczynania nazwy firmy od znaku cudzysłowu lub apostrofu. - Każda linia musi zawierać 14 pól
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2,), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto, (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 9 ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 3,4,5 lub 6 i 7),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy - PZP; dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 i 7 stosuje się odpowiednio. 9. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 10. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 11. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 12. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 4 do SIWZ 13. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach