Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-025 Rzeszów, ul. Lisa Kuli 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 850 92 00 , fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
ul. Lisa Kuli 20 20
35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 850 92 00, fax. 17 850 92 42, 17 852 44 57
REGON: 69119368200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe, obejmująca w szczególności:1. realizację usługi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., nr 75 poz.690 z późn.zm), decyzją o pozwoleniu na budowę, wytycznymi konserwatorskimi oraz umową pomiędzy Wykonawcą roboty budowlanej, a Zamawiającym, 2. zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem, istniejącą infrastrukturą i charakterystyką obiektu, 3.udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo - finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 4.reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz współpraca z nadzorem autorskim, 5. przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, zadania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacja budowlano - wykonawcza dla wszystkich asortymentów robót, zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6.rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości i problemów natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, 7.branie udziału w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny lub rozstrzygnięcia problematycznych spraw budowy w toku jej trwania, 8.sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych,9.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 10. kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem, wypełnionym przez Wykonawcę robót budowlanych przedmiarem oraz terminowość ich wykonania, 11. kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, 12. potwierdzanie ilościowo - rzeczowe oraz wartościowe faktycznie wykonanych robót, 13.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji,14. organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy robót budowlanych, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli Zamawiającego, 15.szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 16.sporządzenie protokołów konieczności w przypadku ewentualnej potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 17.organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 18. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - max. 84 miesiące), 19.obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą (1 wizyta na tydzień jest obligatoryjna ) potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; dodatkowa wizyta na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu, 20.poprzez obecność na budowie, o której mowa w pkt 2.1.19 rozumie się obecność co najmniej jednego inspektora nadzoru inwestorskiego. Wizyta ta jest niezależna od narady koordynacyjnej o której mowa w pkt.14. Opis roboty budowlanej będącej przedmiotem usługi nadzoru inwestorskiego określa w szczególności: Załącznik Nr 1A do SIWZ - Projekt budowlany, Załącznik Nr 1B do SIWZ - Projekt wykonawczy, Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość dodatkowych wizyt
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wup-rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-552
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego - II
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn: część I Przebudowa i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli część II Przebudowa istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5
Dodano: 2016-07-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Stalowowolskiego - w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i węzła cieplnego w Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodku Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego.
Dodano: 2016-07-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: Przebudowa drogi gminnej na terenie Miasta Łańcuta i Gminy Czarna
Dodano: 2016-06-29 - pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: Przedszkole moich marzeń - budowa zaplecza żłobka gminnego poprzez rozbudowę i przebudowę Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych na działce o nr ewid. 974 w miejscowości Ustrzyki Dolne.
Dodano: 2016-06-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie oświetlenia drogowego w dzielnicy Podzwierzyniec w ramach zadania - Uzbrojenie terenów inwestycyjnych
Dodano: 2016-05-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania : Przebudowa mostu stałego przez rzekę Wiar w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina - Krościenko w km 9+217 w miejscowości Wojtkowa.
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania Uzbrojenie osiedla Księże Górki
Dodano: 2016-04-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: budowa sieci kanalizacji deszczowej ul. Batalionów Chłopskich i ul. Stefana Batorego w Łańcucie oraz budowa odcinków kanału na dopływie potoku Mikośka wraz z budową wpustów, przykanalików i wylotów kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przyłączy gazu przy ul. Stefana Batorego w Łańcucie
Dodano: 2016-04-20