Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonywaniu całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 537 286 , fax. 757 543 883
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 537 286, fax. 757 543 883
    REGON: 29364000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.jgora.pl; poczta e-mail: przetargi@spzoz.jgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonywaniu całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Całoroczne utrzymanie terenu WCSKJ przy ul. Ogińskiego 6 2. Teren na którym świadczona będzie usługa: • drogi dojazdowe rozpoczynające się od ulicy Ogińskiego vis a vis ul. Moniuszki oraz od skrzyżowania z sygnalizacją świetlną – ok. 11.316,00m2 • chodniki, podjazdy dla niepełnosprawnych, schody przy SOR, zejście do Pracowni Endoskopowej, podjazd dla karetek do SOR, miejsce postoju karetek ( pod zadaszeniem), teren zewnętrzny przed Zakładem Patomorfologii, podjazd i wejście główne do budynku Onkologii, miejsca parkingowe, lądowisko z drogami dojazdowymi – ok. 3500,00m2 • tereny zielone – ok.10.500,00m2 • drogi dojazdowe – pożarowe na terenie wewnętrznym w okresie zimy poczynając od budynku portierni przy Zakładzie Patomorfologii do bramy wyjazdowej przy kotłowni oraz przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym OBOWIĄZKI WYKONAWCY 1. Wykonawca zobowiązuje się do: • utrzymania wysokiego standardu świadczonych usług oraz dostosowania intensywności świadczonych usług do potrzeb tak, aby zapewnić wymienionym terenom należytą czystość i przejezdność • zabezpieczenia niezbędnych do wykonania usługi maszyn i urządzeń • zatrudnienie odpowiedniej ilości osób dostosowanej do wykonania umowy • składania Zamawiającemu informacji o wykonanych w danym dniu pracach • wyposażenia pracowników przebywających na terenie Zamawiającego w jednolitą odzież roboczą z logo firmy oraz identyfikatory • utrzymania pełnej gotowości do podjęcia pracy w przypadku konieczności zwalczania skutków zimy • przedłożenia wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; Okres jesienno – zimowy 1. zabezpieczenie sprzętu i środków do posypywania ulic, parkingów, chodników i dróg dojazdowych niezbędnych do wykonania umowy z wykluczeniem stosowania środków działających szkodliwie na zieleń 2. utrzymanie w czystości całego terenu objętego umową – zamiatanie i sprzątanie liści 3. utrzymanie pełnej gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku konieczności zwalczania skutków zimy 4. dostosowanie intensywności świadczonych usług oraz odpowiedniej ilości pracowników i sprzętu do potrzeb Zamawiającego tak, aby zapewnić należytą przejezdność i przejście dla pieszych 5. prowadzenie odśnieżania i posypywania w przypadku nocnych opadów śniegu na bieżąco z takim wyprzedzeniem, aby zapewnić bezpieczne dotarcie pracowników i pacjentów do szpitala jak również dojazd karetek pogotowia i innych pojazdów na teren objęty zamówieniem ze szczególnym. uwzględnieniem trasy przejazdu karetek do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz lądowiska. Przystąpienie do odśnieżania winno nastąpić bez wezwania Zamawiającego. 6. odśnieżanie na bieżąco promienia płyty lądowiska (do widocznej nawierzchni) obwodowo w promieniu 30m do żywopłotu oraz drogi dojazdowej z SOR do lądowiska przy zachowaniu szczególnej ostrożności na lampy umieszczone w nawierzchni 7. posypywanie solą i piaskiem odgarniętych powierzchni chodników i parkingów w celu wyeliminowania śliskości pośniegowej, ze szczególnym uwzględnieniem dróg i chodników prowadzących do wejścia głównego do szpitala, podjazdów dla niepełnosprawnych, schodów prowadzących do SOR, Pracowni Endoskopowej, budynku Onkologii i Patomorfologii, które to winny być odśnieżane i posypywane na bieżąco. 8. odśnieżanie, posypywanie solą i piaskiem dróg dojazdowych – pożarowych na terenie wewnętrznym począwszy od budynku portierni przy Zakładzie Patomorfologii do bramy wyjazdowej przy kotłowni oraz przy Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. 9. wykonywania prac na bieżąco, również w przypadku i w czasie zjawisk atmosferycznych w postaci śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącego deszczu, silnych zamieci z pełnym zakończeniem czynności nie później niż do 2 godzin od ustania wskazanych zjawisk atmosferycznych 10. podczas szczególnie intensywnych , ciągłych ( ponad 1 dobę) opadów śniegu , zakres wykonania poszczególnych zadań dotyczących zimowego utrzymania terenu ustalać będą wspólnie przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy 11. usuwanie sopli z ganków i niskich daszków 12. do usunięcia śniegu i błota pośniegowego z terenu Zamawiającego, jeżeli jego ilość utrudnia realizację umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do stałego śledzenia prognoz pogody oraz dostosowywania się do zapowiadanych zjawisk atmosferycznych. Okres wiosenno - letni 1. codzienne utrzymanie w czystości całego terenu objętego umową tj. zamiatanie chodników, parkingów, lądowiska, miejsca postoju karetek przy SOR ( pod zadaszeniem) i dróg dojazdowych – zbieranie śmieci, niedopałków, opakowań itp. 2. malowanie znaków poziomych tj. linii oznaczających przejścia dla pieszych, stanowisk postojowych określających sposób parkowania tzw. „kopert” , napisów związanych z pasem ruchu wskazujących przeznaczenie pasa dla określonego rodzaju pojazdu, miejsc dla niepełnosprawnych w kolorze niebieskim itp. Malowanie winno się odbyć w uzgodnieniu z Zamawiającym w nieprzekraczalnym terminie tj. do końca miesiąca maja każdego roku w którym będzie obowiązywała umowa. Farba, którą będą malowane znaki poziome musi posiadać odpowiedni atest oraz właściwości antypoślizgowe. 3. kompleksowe koszenie trawy na całym terenie zewnętrznym objętym umową w czasie gdy osiągnie ona wysokość 10 cm 4. usuwanie trawy i chwastów wyrastających z płyt chodnikowych, obrzeży trawników i ulic 5. bieżące monitorowanie i usuwanie kamyków, piasku lub innych przedmiotów z płyty lądowiska i jej okolicy, przy zachowaniu szczególnej ostrożności na lampy umieszczone w nawierzchni ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYKONAWCY Wykonawca ponosi odpowiedzialność za: • jakość świadczonych usług oraz ich wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami • szkody wyrządzone z jego winy osobom trzecim powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy lub w związku z nienależytym wykonaniem zapisów w umowie • przestrzeganie przepisów sanitarno – epidemiologicznych, bhp i p.poż • wszelkie zdarzenia i wypadki wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy jakie będą miały miejsce na terenie objętym umową. W przypadku zgłoszenia przez osoby poszkodowane roszczeń wynikających z takich zdarzeń Wykonawca przyjmie zgłoszenie, zawiadomi Zamawiającego i swojego ubezpieczyciela oraz przeprowadzi we własnym imieniu postępowanie wyjaśniające. • zapewnienie ciągłości usług w sytuacjach kryzysowych i stanach nadzwyczajnych w których Zamawiający obowiązany jest do działania w związku z obowiązkami wynikającymi z ustaw i obowiązków obronnych oraz kryzysowych i nadzwyczajnych ( m.in. pandemia koronawirusa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.757,00 zł. 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto zamawiającego: PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku bankowego: 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483. ( z dopiskiem: nazwy postępowania oraz nr referencyjnego) lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 , poz. 310 z późn. zm.), przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy przesłać/złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz ofert, z zaznaczeniem „Oryginał wadium przetargowego” w terminie określonym do składania ofert, natomiast kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielone na cały okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. *Uwaga: • Wadium wniesione w pieniądzu – przelewem – zaleca się dołączyć do oferty kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu, lub wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej potwierdzenie przelewu. • Wadium wniesione w pozostałych przypadkach - należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2)oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. *Uwaga: • Wadium wniesione w pieniądzu – przelewem – zaleca się dołączyć do oferty kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu, lub wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej potwierdzenie przelewu. • Wadium wniesione w pozostałych przypadkach - należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach