Przetargi.pl
Usługa polegająca na wykonaniu nadruku na składance komputerowej wraz z dostawą

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103006 , fax. 022 8104688
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103006, fax. 022 8104688
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wykonaniu nadruku na składance komputerowej wraz z dostawą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonania nadruku na składance komputerowej-9 asortymentów - 15 068 000 arkuszy ( papier Wykonawcy) wraz z dostawą do dwóch miejsc na terenie kraju. ROL - 1 1 200 000 arkuszy format 12x 360 mm, ROL - 2 1 200 000 arkuszy, format 12 x 360 mm, ROL - 4 700 000 arkuszy, format 12 x 240 mm, PIT- 40A 1 695 000 arkuszy, format 12x 360 mm, PIT - 11 36 000 arkuszy, format 12 x 360 mm, Przekaz Pocztowy 2 766 000 arkuszy, format 12 x 360 mm, Odcinek dla odbiorcy 471 000 arkuszy, format 12 x 330 mm,Dowód ubezpieczenia 6 000 000 arkuszy, format 12 x 240 mm, Warol 2010 1 000 500 arkuszy, format 12 x 360 mm Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a)perforacja: pozioma - oddzielająca arkusze, pionowa - brzegowa konieczna do oderwania perforacji prowadzącej arkusze, w składance o szerokości 360 i 330 mm także perforacja pionowa i pozioma oddzielająca użytki na arkuszu b)nadruk - zgodnie z dostarczonymi diapozytywami zamawiającego, c)kolorowość- druk jednostronny lub dwustronny w kolorze zielonym PANTONE-348C, przekaz pocztowy w kolorze pomarańczowym PANTONE-137U dowód ubezpieczenia w dwóch kolorach-czarny i PANTONE-178 wg załączonego wzoru. Realizacja przedmiotu zamówienia: a)dostawy kwartalne na adres Oddziału Regionalnego KRUS ul. Mińska 25 w Warszawie oraz ZETO Bydgoszcz ul. Karola Kurpińskiego 9. b)pakowanie - każdy rodzaj składanki komputerowej pakowany w kartony w sposób jak poniżej: składanka o wymiarze 12 x 360 mm po 1500 arkuszy w kartonie składanka o wymiarze 12 x 240 mm po 2 000 arkuszy w kartonie, składanka o wymiarze 12 x 330 mm po 1 500 arkuszy w kartonie. c) oznaczenie kartonów - wszystkie kartony muszą posiadać następujące informacje: tytuł (oznaczenie) druku, szerokość składanki, ilość arkuszy w kartonie. Termin wykonania: a)druk PIT 40A, PIT 11 i WAROL - realizacja całego nakładu w ciągu 2 tygodni od daty złożenia zamówienia jednostkowego, b)pozostałe 6 wzorów składanki- realizacja w kwartalnych seriach, każdorazowo w terminie 2 tygodni od daty złożenia zamówienia jednostkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 12.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.12.2009r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: NBP, numer rachunku: 40 1010 1010 0032 7418 9320 0000 z adnotacją: Wadium na usługę polegającą na wykonaniu nadruku na składance komputerowej wraz z dostawą - OP2310-282009. 5.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz, należy oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.. 8. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 2 pkt 2 i 3 PZP., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 PZP, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1.posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 6) ppkt 2 ), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej dwóch usług stanowiących przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 6) ppkt 8 i 9 ), 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt 6) ppkt 10 ), Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3 i 5, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, tak w celu likwidacji jego majątku, jak również w celu zawarcia układu z wierzycielami - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu określone w pkt 6 stosuje się odpowiednio, 8.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ), 9.W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 10. Aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (lub inny dokument potwierdzający wymagane ubezpieczenie). Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 11.Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 12.Dowód wniesienia wadium, 13.Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (Formularz Oferty - pkt 8), 14.Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 4 do SIWZ 15. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa/upoważnienia do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 11.W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach