Gmina Bieliny ogłasza przetarg
- Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
- Data zamieszczenia: 2018-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
ul. Partyzantów 17
26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na organizacji półkolonii i wycieczek w 2018 r. dla uczestników bielińskich Stacji Wsparcia” realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie Stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. W ramach zadania należ zorganizować: Część 1 - Organizacja półkolonii w 2018 r. Organizacja półkolonii w miesiącu lipcu lub sierpniu 2018 r. 1). Termin półkolonii: Wykonawca zorganizuje pięciodniowe półkolonie w miesiącu lipcu lub sierpniu (nie później jednak niż do 31.08.2018 r.) zgodnie z przewidywanym programem półkolonii. Półkolonie muszą trwać pięć dni kolejno następujących po sobie od poniedziałku do piątku. Wykonawca ustali termin półkolonii z Zamawiającym najpóźniej 30 dni po podpisaniu umowy. Ilość godzin: codziennie przez 7 godzin zegarowych od 8.00 do 15.00. Ilość uczestników: max 90 dzieci i młodzieży w wieku od 6 lat do 14 lat (możliwość uczestnictwa w półkoloniach dzieci i młodzieży w lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) plus opiekunowie. Faktyczną ilość uczestników półkolonii zamawiający poda wykonawcy 7 dni przed terminem rozpoczęcia półkolonii. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW dla wszystkich uczestników. Suma ubezpieczenia minimum 20 000, 00 zł. Wykonawca musi zapewnić kierownika półkolonii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży. Wykonawca na półkoloniach zapewni uczestnikom atrakcje i bilety wstępu do zwiedzanych obiektów (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz część 1), miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, opłaty pobytu w obiektach oraz transport uczestników i posiłki. Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram oraz regulamin półkolonii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 dotyczący części 1. Część 2 – Organizacja jednodniowej wycieczki krajoznawczej po regionie w 2018 r. Wykonawca zorganizuje wycieczkę jednodniową po regionie organizowaną 2 razy w roku. Dokładny termin wycieczki wykonawca ustali z Zamawiającym: I - sza tura – w ciągu 5 dni od podpisania umowy, II – ga tura – najpóźniej 30 dni przez planowanym terminem wycieczki. Termin: Wykonawca zorganizuje 2 razy w ciągu roku (pierwszy wyjazd w II kwartale roku 2018 r. jednak nie później niż do 29.06.2018 r. oraz drugi wyjazd w III kwartale 2018 r. jednak nie później niż w do 28.09.2018 r.). Ilość uczestników w ramach jednego wyjazdu to max 50 osób dzieci i młodzieży w wieku od 6 lat do 14 lat (możliwość uczestnictwa w półkoloniach dzieci i młodzieży w lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) plus opiekunowie. W ramach każdego wyjazdu na wycieczkę krajoznawczą po regionie wykonawca zapewni bilety wstępu i przewodnika Zamku Królewskiego w Chęcinach wraz z przewodnikiem; transport; zapewnienia wyżywienia podczas wycieczki. Wykonawca przedstawi szczegółowy harmonogram wycieczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 dotyczący części 2. Część 3 – Organizacja trzydniowej wycieczki w 2018 r. Wykonawca zorganizuje trzydniową wycieczkę (dwa noclegi) w Bieszczady. Ilość uczestników to max 50 osób dzieci i młodzieży w wieku od 6 lat do 14 lat (możliwość uczestnictwa w półkoloniach dzieci i młodzieży w lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności) plus opiekunowie. Termin realizacji: III kwartał 2018 r. nie później jednak niż 28.09.2018 r., wycieczka powinna odbyć się w roboczych dniach tygodnia kolejno po sobie następujących. Opracowanie programu wycieczki zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do siwz dla części 3. Wykonawca: zapewnieni bilety wstępu do zwiedzanych obiektów i miejsc; zapewnienia opieki pilota na całej trasie wycieczki i opieki miejscowych przewodników przez 3 dni w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc; zakwateruje uczestników wycieczki w pensjonatach, schroniskach dla młodzieży, hotelach; zapewni transport i ubezpieczenie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do siwz dla części 3. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi zarówno dla części 1, 2 i 3 warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2001 r. Nr 135, poz. 1516, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 05 kwietnia 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 : Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553, ze zm.). Część 2: Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553, ze zm.). Część 3: Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, tj. wykaże, że jest wpisany do Rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1553, ze zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, albo wskazanie dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym, zgodnie z pkt 2 formularza ofertowego - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ORGANIZACJA I OBSŁUGA WYJAZDU STUDYJNEGO DO WŁOCH
Dodano: 2019-07-12 - Organizacja wycieczki jednodniowej, półkolonii oraz 3-dniowej wycieczki do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w 2019 r. w ramach projektu pn.: „Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2019-05-10 - Usługa organizacji dwóch pro-inwestycyjnych spotkań informacyjnych w Brukseli i Wiedniu w dniach 5 - 7 grudnia 2018 r
Dodano: 2018-10-22 - KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ DO SZWECJI I DANII
Dodano: 2018-07-16 - usługa organizacji i kompleksowej obsługi zagranicznej wizyty edukacyjnej dla 12 uczniów i opiekunów na Targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”
Dodano: 2018-07-02 - Organizacja i kompleksowa obsługa wyjazdu studyjnego do Czech.
Dodano: 2018-06-04 - Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej do Brna, Wiednia i Bratysławy realizowanej w ramach projektu pn.” Świętokrzyskie - hard to pronounce, easy to do business in”.
Dodano: 2018-06-04 - Organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej misji wyjazdowej do Austrii dla 13 osób organizowanej w ramach projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”
Dodano: 2018-04-26 - Organizacja wycieczki objazdowej na Bałkany dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i członków ich rodzin
Dodano: 2018-04-13 - Usługa organizacji i kompleksowej obsługi wizyt edukacyjnych na Targi w Poznaniu oraz Targi technologii, informacji i komunikacji CeBIT w Hanowerze organizowanych w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”.
Dodano: 2018-03-13