Przetargi.pl
usługa organizacji i kompleksowej obsługi zagranicznej wizyty edukacyjnej dla 12 uczniów i opiekunów na Targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa organizacji i kompleksowej obsługi zagranicznej wizyty edukacyjnej dla 12 uczniów i opiekunów na Targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i kompleksowej obsługi zagranicznej wizyty edukacyjnej dla 12 uczniów i opiekunów na Targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region” 2. Łączna liczba uczestników wyjazdowej wizyty edukacyjnej to 12 osób. 3. Uczestnicy wizyty edukacyjnej to : a) Uczniowie z opiekunem/nauczycielem ze szkól biorących udział w projekcie, b) Przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. 4. W ramach wizyty edukacyjnej do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) Zabezpieczenie logistyczne wizyty edukacyjnej, w tym:  transport lądowy,  bilety lotnicze,  ubezpieczenie uczestników,  wejściówki na targi,  zakwaterowanie,  wyżywienie,  zapewnienie opiekuna/przewodnika,  zapewnienie tłumacza, b) Obsługa wizyty edukacyjnej na targach branżowych wg zaproponowanego programu wizyty przez Zamawiającego 5. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U.2016 poz.187 t. j.) 6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania polisy - umowy ubezpieczenia uczestników wizyty i do przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem – min. 3 dni przed rozpoczęciem wizyty edukacyjnej. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 63510000-7 Usługi biur podróży i podobne. 8. Zamawiający nie podzielił zamówienie na części i nie i dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 12. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. 14. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 15. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 16. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 17. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 18. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje:  zawarcia umowy ramowej,  udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy,  aukcji elektronicznej,  zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2017.1553 j.t.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach