Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
- Data zamieszczenia: 2018-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
REGON: 291019005 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sejmik.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej do Brna, Wiednia i Bratysławy realizowanej w ramach projektu pn.” Świętokrzyskie - hard to pronounce, easy to do business in”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji wyjazdowej misji gospodarczej polskich przedsiębiorców z branży metalowo-maszynowej (z regionu świętokrzyskiego) oraz pracowników Urzędu Marszałkowskiego do Brna, Wiednia i Bratysławy w dniach 30 września – 5 października 2018r. 2. Misja gospodarcza odbędzie się w dniach 30 września – 5 października 2018r. w Brnie (Czechy), Wiedniu (Austria) i Bratysławie (Słowacja). 3. Uczestnikami zagranicznej misji wyjazdowej będzie grupa 18 osób, w skład której wejdą: przedsiębiorcy z branży metalowo-maszynowej (15 osób - transport kołowy) oraz osoby reprezentujące Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego-3 osoby –transport kołowy). 4. Głównym tematem misji gospodarczej będzie promocja sektora metalowo-maszynowego regionu świętokrzyskiego na rynkach zagranicznych 5. W ramach misji do zadań Wykonawcy należeć będzie m.in.: - transport (kołowy) - ubezpieczenie uczestników, - zakwaterowanie, - wyżywienie, - zapewnienie opiekuna i tłumacza, - przygotowanie materiałów informacyjnych - organizacja bilateralnych spotkań biznesowych B2B z przedsiębiorcami zagranicznymi z branży metalowo-maszynowej . 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi biur podróży i podobne 63510000-7; Organizacja wycieczek 63511000-4; Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63000000-9. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac. 10. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U.2017.1553 j.t.) 12. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunku udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. uzyskali wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych, zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U.2016.187 j.t.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ORGANIZACJA I OBSŁUGA WYJAZDU STUDYJNEGO DO WŁOCH
Dodano: 2019-07-12 - Organizacja wycieczki jednodniowej, półkolonii oraz 3-dniowej wycieczki do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w 2019 r. w ramach projektu pn.: „Bielińskie stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2019-05-10 - Usługa organizacji dwóch pro-inwestycyjnych spotkań informacyjnych w Brukseli i Wiedniu w dniach 5 - 7 grudnia 2018 r
Dodano: 2018-10-22 - KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDOWEJ MISJI GOSPODARCZEJ DO SZWECJI I DANII
Dodano: 2018-07-16 - usługa organizacji i kompleksowej obsługi zagranicznej wizyty edukacyjnej dla 12 uczniów i opiekunów na Targi techniki motoryzacyjnej we Frankfurcie w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”
Dodano: 2018-07-02 - Organizacja i kompleksowa obsługa wyjazdu studyjnego do Czech.
Dodano: 2018-06-04 - Usługa polegająca na organizacji półkolonii i wycieczek w 2018 r. dla uczestników bielińskich Stacji Wsparcia” realizowana w ramach projektu pn.: ”Bielińskie Stacje wsparcia” z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2018-05-02 - Organizacja i kompleksowa obsługa zagranicznej misji wyjazdowej do Austrii dla 13 osób organizowanej w ramach projektu „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”
Dodano: 2018-04-26 - Organizacja wycieczki objazdowej na Bałkany dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i członków ich rodzin
Dodano: 2018-04-13 - Usługa organizacji i kompleksowej obsługi wizyt edukacyjnych na Targi w Poznaniu oraz Targi technologii, informacji i komunikacji CeBIT w Hanowerze organizowanych w ramach projektu pn. „Nowoczesna Szkoła Zawodowa – Nowoczesny Region”.
Dodano: 2018-03-13