Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod - kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)

Miasto i Gmina Szczawnica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2622203, 2622530 , fax. 018 2622530
  • Data zamieszczenia: 2011-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szczawnica
    ul. Szalaya 103 103
    34-460 Szczawnica, woj. małopolskie
    tel. 018 2622203, 2622530, fax. 018 2622530
    REGON: 00052638600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod - kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod - kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie następujących usług: A. Przygotowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji, dla których nie było wymagane opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie do dwóch tygodni od momentu zgłoszenia Wykonawcy zakresu robót, dla których należy sporządzić ww. opracowania, B. Współpraca z Zamawiającym na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych i kosztorysów powykonawczych, Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego tj. w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy dla wykonawcy robót, kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy, uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, współpraca z kierownikiem budowy i nadzorem autorskim, współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, na wniosek Zamawiającego udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania, sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru końcowego robót wraz z dokumentacją odbiorową. końcowe rozliczenie inwestycji. kontrola faktur wraz z ich zatwierdzeniem w terminie do 7 dni od momentu ich otrzymania i zwrotu do siedziby Zamawiającego,, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego, na odrębnie ustalonych warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach