Przetargi.pl
Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
    ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 021673636
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa organizacji wyjazdów w ramach projektu pn. „Warsztaty Umiejętności Społecznych w Terenie” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE/CZĘŚĆ NR 1 – WYJAZDY DO ZIELEŃCACPV 63511000-4 Organizacja wycieczek63516000-9 Usługi zarządzania podróżą55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistegoPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do miejscowości górskiej Zieleniec w terminie wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku:1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu (w stopniu adekwatnym do wysokiego ryzyka związanego z narciarstwem) oraz bagażu,- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),- zapewnienie instruktora narciarskiego dla każdej grupy w ilości 6h (godzin) oraz wynajęcie sprzętu narciarskiego,- zapewnienie noclegów (w miarę możliwości w pensjonacie) bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),- zabezpieczenie noclegów minimum w dwóch (2) pokojach tj. jeden (1) pokój pięcioosobowy (5-osobowy) i jeden (1) pokój sześcioosobowy (6-osobowy) z dostępem do kuchni wyposażonej w kuchenkę (z możliwością gotowania), lodówkę i mikrofalówkę, każdy pokój z łazienką (minimum prysznic i toaleta) z dostępem do pralki, osobno dla grupy I i grupy II.Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.ZADANIE/CZĘŚĆ NR 2 – WYJAZDY DO POZNANIACPV 63511000-4 Organizacja wycieczek63516000-9 Usługi zarządzania podróżą55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistegoPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch (2) wyjazdów do aglomeracji miejskiej Poznań w terminie wrzesień – październik (IX - X) 2022 roku:1. Jeden wyjazd czterodniowy (4 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy I – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 4-6 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.2. Jeden wyjazd pięciodniowy (5 dni) dla zespołu uczniowskiego – grupy II – tj. dziewięciu (9) uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym z klas 7-8 oraz dwóch (2) opiekunów, łącznie jedenaście (11) osób.Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć, w szczególności:- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),- zapewnienie noclegów bez wyżywienia dla 11 osób w ramach grupy I oraz dla 11 osób w ramach grupy II (łącznie dla 22 osób, w tym 18 uczniów i 4 opiekunów),- zabezpieczenie noclegów:w dwóch (2) mieszkaniach dwupokojowych (2 pokoje) usytuowanych na parterze, w każdym mieszkaniu jeden pokój jednoosobowy (dla 1 osoby) a drugi pokój pięcioosobowy (dla 5 osób),lub jednym (1) mieszkaniu czteropokojowym (4 pokoje) usytuowanym na parterze, w tym dwa (2) pokoje jednoosobowe (dla 1 osoby) oraz dwa (2) pokoje pięcioosobowe ( dla 5 osób),lub jednym (1) mieszkaniu dwupokojowym ( 2 pokoje) usytuowanym na parterze, każdy pokój sześcioosobowy (dla 6 osób).W każdym przypadku zaproponowane mieszkanie przez Wykonawcę powinno być wyposażone: w kuchnię (z kuchenką do gotowania, lodówką, pralką, mikrofalówką), toaletę i łazienkę.Konkretny termin wyjazdów Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części. Terminy wyjazdów dla grupy I i grupy II nie powinny się pokrywać ze sobą.Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.ZADANIE/CZĘŚĆ NR 3 – TURNUS 12 DNIOWYCPV 63511000-4 Organizacja wycieczek63516000-9 Usługi zarządzania podróżą55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego63710000-9 Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistegoPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwunastodniowego (12 dni) turnusu – jednego wyjazdu do miejscowości nadmorskiej np. Dziwnówka dla osiemnastu (18) uczniów, osiemnastu (18) rodziców i dwóch (2) kierowników turnusu – łącznie trzydziestu ośmiu (38) osób w terminie: wrzesień (IX) 2022 roku.Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności:- kompleksowe zorganizowanie wyjazdu, w tym ubezpieczenie uczestników wyjazdu oraz bagażu,- zapewnienie transportu autokarowego (przyjazd – wyjazd),- zapewnienie noclegów wraz z wyżywieniem,- zabezpieczenie noclegów: osiemnaście (18) pokoi dwuosobowych (dla 2 osób) tj. dla ucznia z rodzicem/opiekunem oraz dwóch (2) pokoi jednoosobowych (1) dla terapeutów w ośrodku oddalonym maksymalnie do 1000m od/do plaży, dysponującym ofertą rehabilitacyjną oraz basenem.Konkretne miejsce turnusu oraz termin wyjazdu Wykonawca ustali z Zamawiającym po wyborze najkorzystniejszej oferty dla niniejszego zadania/części.Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla niniejszego zadania stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach