Przetargi.pl
Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części

Zespół Szkół nr 18 ogłasza przetarg

  • Adres: 53-645 Wrocław, Młodych Techników 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół nr 18
    Młodych Techników 58
    53-645 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 932820931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego zorganizowania 10 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami, w podziale na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację dwóch 3-dniowych wycieczek edukacyjnych (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 60 uczestników – w tym 54 uczniów i 6 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu: 1) wycieczka I - Śladami Historii Polski do Krakowa, Wieliczki, Wadowic i Oświęcimia dla łącznie 30 osób (w tym 27 uczniów i 3 nauczycieli); 2) wycieczka II - Śladami Historii Polski do Warszawy dla łącznie 30 osób (w tym 27 uczniów i 3 nauczycieli).UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w swz.2. Wycieczki mają mieć charakter integracyjny oraz pozwolić młodzieży odkrywać bogactwo przyrodnicze, historyczne i kulturalne naszego kraju.3. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie).4. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 8 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autokarem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych wycieczki I i II oraz dodatkowo w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi miejscowościami/miejscami zwiedzania/atrakcjami), w tym:a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;b) autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;c) wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;UWAGA:Wykonawca zobowiązany jest podstawić autokar w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczki, godziną wyjazdu.2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do miejsc odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty przewodników po miejscach odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki; UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat3) UBEZPIECZENIE: a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;4) NOCLEGI (2 noclegi):a) zakwaterowanie w pokojach o standardzie nie większym niż 3-4 osobowe (osobne łóżka) z oddzielnym pokojem/pokojami dla opiekunów; b) Zamawiający nie dopuszcza kwaterowania w pokojach wyposażonych w łoża małżeńskie lub kanapy traktowane jako 2 miejsca do spania; c) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym; d) cała grupa musi zostać zakwaterowana w jednym budynku.5) WYŻYWIENIE:Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 7 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:a) śniadania w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko;b) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;c) kolacje w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko.d) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.6. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota – dla każdej wycieczki, który weźmie bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wycieczki I i II.7. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;• rozkwaterowanie uczestników wycieczki w miejscu przeznaczonym na nocleg;• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacjiUWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.8. Wykonawca, w terminie 21 dni przed rozpoczęciem danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnych lokalizacji noclegów, harmonogramu czasowego planu danej wycieczki itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem szkoły (lub osobą przez niego wskazaną). Wraz z harmonogramem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dane osób, które będą pełnić funkcję pilota danej wycieczki, niezbędne do weryfikacji tych osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do umowy).9. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki .1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację ośmiu 1-dniowych wycieczek branżowych-zawodoznawczych do wybranych zakładów pracy (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 80 uczestników – w tym 72 uczniów i 8 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu.UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w swz.2. Wycieczki odbywać będą się do zakładów pracy, kreujących (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy.3. Wycieczki te stanowią dla uczniów formę doradztwa edukacyjno-zawodowego.4. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie)5. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.6. Wycieczki zorganizowane zostaną w poniższym podziale:1) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy - wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)2) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)3) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży ELEKTRYCZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)4) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHATRONICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy - wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)5) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHATRONICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)6) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży MECHANICZNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela) 7) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży CHŁODNICZO-KLIMATYZACYJNEJ, kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)8) 1 wycieczka do zakładu pracy z branży OZE (odnawialnych źródeł energii), kreującego (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy – wycieczka dla łącznie 10 osób (w tym 9 uczniów i 1 nauczyciela)UWAGA: Wycieczki mogą odbyć się do tego samego zakładu pracy (pod warunkiem, że będzie to zakład pracy odpowiadający przedmiotowi danej wycieczki w zakresie branży).7. Pobyt uczniów z zakładzie pracy, podczas każdej z wycieczek, trwał będzie 8 godzin lekcyjnych, czyli 6 godzin zegarowych.8. Wycieczki odbywać będą każdorazowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku.10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 13 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autobusem/busem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych oraz dodatkowo ewentualnie w trakcie trwania danej wycieczki do miejsca zaplanowanego na obiad/przerwę kawową, jeżeli te nie będą zorganizowane na terenie lub w pobliżu odwiedzanego zakładu pracy), w tym:a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autobusów/busów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;b) autobus/bus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;c) wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów/busów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w ust. 8 pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;UWAGA:Wykonawca zobowiązany jest podstawić autobus/bus w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczek, godziną wyjazdu.2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):a) Wykonawca zapewni ewentualne bilety wstępu do odwiedzanych zakładów pracy w ramach programu danej wycieczki, dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty ewentualnych przewodników po odwiedzanym zakładzie pracy w ramach programu danej wycieczki; UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat.3) UBEZPIECZENIE: a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;4) WYŻYWIENIE:Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 11 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:a) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;b) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok5) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.11. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota wycieczki dla każdej wycieczki, która zobowiązana jest wziąć bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by dla Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wszystkich wycieczek zaplanowanych w ramach Zadania 2.12. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacji• dopilnowaniem by zwiedzanie zakłady pracy było zgodne z programem wycieczki wskazanym w ust. 13 swz.UWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.13. Wykonawca, w terminie 21 dni przed terminem rozpoczęcia danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu, do jego akceptacji, szczegółowego harmonogramu dla wycieczki (w tym m.in. wskazanie wybranego dla danej wycieczki zakładu pracy, harmonogramu czasowego planu wycieczki itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z dyrektorem szkoły (lub osobą przez niego wskazaną). Wraz z harmonogramem Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie dane osób, które będą pełnić funkcję pilota danej wycieczki, niezbędne do weryfikacji tych osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do umowy).14. Wycieczki branżowo–zawodoznawcze do zakładów pracy, kreujących (poza podstawowymi) również zielone miejsca i stanowiska pracy, w branży odpowiednio elektrycznej/mechanicznej/mechatronicznejchłodniczo-klimatyzacyjnej/OZE (z zakresu odnawialnych źródeł energii) zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VI swz oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - WYMÓG TOŻSAMY DLA ZADANIA 1, 2:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że posiada aktualne uprawnienia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego wydane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 511) i rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia 1 marca 2018 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych (Dz. U. poz. 518) poprzez posiadanie odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru – Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników prowadzonego przez stosownego Marszałka Województwa, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie odpowiedniego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej wydanego w kraju siedziby Wykonawcy.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach