Przetargi.pl
Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej na Sardynię.

PGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Międzyleśna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka
    Międzyleśna 3
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    REGON: 931023894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej na Sardynię.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycieczka turystyczno-krajoznawcza pracowników Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka i członków ich rodzin na Sardynię. Wycieczka realizowana w ramach Zakładowego Funduszy Świadczeń Socjalnych w zakresie organizacji wycieczek. Wycieczka finansowana ze środków własnych uczestników oraz z ZFŚS zgodnie z uprawnieniami uczestników wycieczki. Wycieczka powinna obejmować dwie wycieczki fakultatywne wliczone w cenę : Np. :• Zwiedzanie miasta Alghero: Stare Miasto, mury miejskie z zachowanymi bastionami, wieżami obronnymi i katapultami. Spacer promenadą Lungomare Barcellona oraz plażą Maria Pia, zwiedzanie miasteczka Boso lub Castelsardo• Całodzienny rejs po archipelagu la Maddalena, podczas którego zwiedzane będą wyspy Budelli, która słynie z plaż o nadzwyczajnym różowawym kolorze, Spargi , które związane jest z wrakiem statku i Santa Maria, Rejs na wyspę Asinara• Wykonawca złoży propozycję dwóch wycieczek fakultatywnych zgodnych z opisem powyżej (lub tożsamych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.12.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : 39 1130 1033 0018 8179 1990 0002 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Organizacja wycieczki turystyczno-krajoznawczej na Sardynię.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Wykonawca powinien posiadać aktualny na dzień składania ofert oraz ważny co najmniej do dnia powrotu do Polski uczestników wyjazdu wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca powinien wykazać, że posiada gwarancję ubezpieczeniową z zakresem terytorialnym działalności:a) Imprezy Turystyczne z lotami charterowymi, liniami regularnymi lub tanimi liniami lotniczymi - państwa europejskie i pozaeuropejskie;b) Imprezy Turystyczne z transportem - Polska i państwa sąsiadujące z Polską.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zagranicznego wyjazdu (co najmniej 5-dniowego) z zakwaterowaniem i wyżywieniem, przelotem charterowym, liniami regularnymi lub tanimi liniami lotniczymi dla min. 25 pracowników jednej instytucji o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda.Do każdej pozycji wykazu usług należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Ww. dowody mogą zostać przedłożone w oryginale, lub kopii (podpisanej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach