Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
- Data zamieszczenia: 2015-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Sulechowska 41 41
65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
REGON: 00098692300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7.1 Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze. 7.2 Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów oraz usuwanie sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze zgodnie z zestawieniem obiektów, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ tj. Tabelą Wyliczenia Ceny / Wykazem Obiektów. 7.3 Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m; 2) wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BiHP; 3) zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; 4) posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5) wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków; 6) wywozu śniegu i lodu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie MOSiR na własny koszt (odległość do 1 km). 7) realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających doświadczenie w odśnieżaniu dachów i usuwaniu sopli z okapów budynków; 8) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniego sprzętu i innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zmówienia. 7.4. Odśnieżanie dachów i usuwanie sopli następować będzie na podstawie zgłoszeń - zleceń wysłanych do Wykonawcy za pomocą faksu. 7.5. Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 7.6. Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie kierownik Działu Obiektów lub wskazane przez niego osoby. 7.7. Wykonawca w ramach realizacji zlecenia zobowiązuje się do następującego czasu reakcji na zgłoszenie/zlecenie: a) w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów - od 8 do 12 godzin (w zależności od czasu na jaki zostanie złożona oferta) od wysłania zlecenia przez Zamawiającego (w kolejności zgłoszeń). b) w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach - 4 godziny od wysłania zlecenia przez Zamawiającego. 7.8. Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 7.9. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 7.10. W ramach przedmiotu zamówienia, w okresie trwania umowy Zamawiający zleci odśnieżanie maksymalnie 73629,30 m2 dachów i 1656,99 mb krawędzi do usunięcia sopli, przy czym jednorazowo w danym dniu powierzchnia dachów zlecona do odśnieżenia może wynieść maksymalne 24543,10 m2 a długość krawędzi podlegających usunięciu sopli lodowych może wynieść maksymalnie 1656,99 mb. 7.11. Wykaz obiektów uwzględniających wysokość budynków, rodzaj dachów, strefy zrzutu oraz opis dostępu do powierzchni podlegających odśnieżeniu i usuwaniu sopli stanowi Tabela Wyliczenia Ceny/Wykaz Obiektów - załącznik Nr 6 SIWZ. 7.12. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe odśnieżania dachów i usunięcia sopli. 7.13. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia (w latach poprzednich Zamawiający przeprowadził odśnieżanie 57.875,90 m2 dachów; konieczność usuwania sopli lodowych nie zaistniała); 7.14. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych każdorazowo po wykonaniu usługi. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisanie bez zastrzeżeń przez pracowników Zamawiającego protokołu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu reakcji na zgłoszenie/zlecenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-bip.e-partner.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016/2017 - II zadania (Gmina Babimost i Gmina Świdnica)
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - Gmina Zabór
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - IV zadania
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2016-2017
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa
Dodano: 2016-02-09 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2016-01-12 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2016
Dodano: 2015-12-18