Przetargi.pl
Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Sulechowska 41 41
    65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
    REGON: 00098692300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7.1Przedmiotem zamówienia jest Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze . 7.2Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów oraz usuwanie sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze zgodnie z zestawieniem obiektów, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ tj. Tabelą Wyliczenia Ceny / Wykazem Obiektów 7.3Wykonawca jest zobowiązany do: 7.3.1realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m; 7.3.2wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BiHP; 7.3.3zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; 7.3.4posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 7.3.5wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków; 7.3.6wywozu śniegu i lodu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie MOSiR na własny koszt (odległość do 1 km). 7.4Odśnieżanie dachów i usuwanie sopli następować będzie na podstawie zgłoszeń - zleceń wysłanych do Wykonawcy za pomocą faksu. 7.5Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 7.6Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie kierownik Działu Obiektów lub wskazane przez niego osoby. 7.7Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na: a)12 godzin od wysłania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów w kolejności zgłoszeń; b)4 godziny od wysłania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach. 7.8Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 7.9Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 7.10W ramach przedmiotu zamówienia, w okresie trwania umowy Zamawiający zleci odśnieżanie maksymalnie 78.365,32 m2 dachów i 4255,50 mb krawędzi do usunięcia sopli, przy czym jednorazowo w danym dniu powierzchnia dachów zlecona do odśnieżenia może wynieść maksymalne 19.814,58 m2 a długość krawędzi podlegających usunięciu sopli lodowych może wynieść maksymalnie 1.498,10 mb. 7.11Wykaz obiektów uwzględniających wysokość budynków, rodzaj dachów, strefy zrzutu oraz opis dostępu do powierzchni podlegających odśnieżeniu i usuwaniu sopli stanowi Tabela Wyliczenia Ceny/Wykaz Obiektów - załącznik Nr 8 SIWZ. 7.12Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe odśnieżania dachów i usunięcia sopli. 7.13Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia (w latach poprzednich Zamawiający przeprowadził odśnieżanie 57.875,90 m2 dachów; konieczność usuwania sopli lodowych nie zaistniała); 7.14Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych każdorazowo po wykonaniu usługi. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest podpisanie bez zastrzeżeń przez pracowników Zamawiającego protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach