Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
- Data zamieszczenia: 2012-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Sulechowska 41 41
65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
REGON: 00098692300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
6.1Przedmiotem zamówienia jest Usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze. 6.2Przedmiot zamówienia obejmuje odśnieżanie dachów oraz usuwanie sopli z okapów budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze zgodnie z zestawieniem obiektów, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do: - realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale osób posiadających ważne, aktualne i specjalistyczne badanie lekarskie stwierdzające zdolność do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m; - wykonywania usługi zgodnie z wymogami i przepisami BiHP; - zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim; - posiadania ważnego w całym okresie wykonywania umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia. W przypadku gdy termin obowiązywania polisy OC będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. - wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków; - wywozu śniegu i lodu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie MOSiR na własny koszt. 6.3 Odśnieżanie dachów i usuwanie sopli następować będzie na podstawie zgłoszeń - zleceń wysłanych do Wykonawcy za pomocą faksu. 6.4 Ilość zleceń uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i potrzeb Zamawiającego. 6.5 Osobą upoważnioną do zgłoszenia będzie kierownik Działu Obiektów lub wskazane przez niego osoby. 6.6 Czas przystąpienia Wykonawcy do realizacji zlecenia ustala się na: a) 12 godzin od wysłania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów w kolejności zgłoszeń; b) 4 godziny od wysłania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach. 6.7 Wyznaczeni przez Zamawiającego pracownicy będą uprawnieni do nadzoru nad wykonaniem zleconych prac. 6.8 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania telefonicznie, niezwłocznie po zakończeniu robót, osobę, która wydała polecenie rozpoczęcia akcji, o zakończeniu prac. 6.9 W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci odśnieżanie maksymalnie 194573,80 m2 dachów i 8272,20 mb krawędzi do usunięcia sopli, przy czym jednorazowo w danym dniu powierzchnia dachów zlecona do odśnieżenia może wynieść maksymalne 19.414,58 m2 a długość krawędzi podlegających usunięciu sopli lodowych może wynieść maksymalnie 1.498,10 mb. 6.10 Wykaz obiektów uwzględniających wysokość budynków, rodzaj dachów oraz opis dostępu do powierzchni podlegających odśnieżeniu i usuwaniu sopli stanowi załącznik Nr 7 SIWZ. 6.11 Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za rzeczywisty zakres wykonanych i odebranych prac oraz ustalone w oparciu o podane w załączniku Nr 1 SIWZ ceny jednostkowe prac. 6.12 Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie a Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia (w latach poprzednich Zamawiający przeprowadził odśnieżanie 49242,74 m 2 dachów; konieczność usuwania sopli lodowych nie zaistniała); 6.13 Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych złożonych po upływie okresu, którego dotyczą (podstawowy okres rozliczeniowy wynosi miesiąc kalendarzowy) wg cen jednostkowych podanych w ofercie załączając potwierdzony przez pracowników Zamawiającego protokół odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.zgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016/2017 - II zadania (Gmina Babimost i Gmina Świdnica)
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - Gmina Zabór
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - IV zadania
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2016-2017
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa
Dodano: 2016-02-09 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2016-01-12 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2016
Dodano: 2015-12-18