Przetargi.pl
Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej przez siedem dni w tygodniu na dwóch posterunkach wjazdowych wraz z obsługą szlabanów, doraźnym patrolowaniem terenu oraz podejmowaniem interwencji na terenie zewnętrznym obiektów oraz w częściach budynków otwartych dla petentów. Posterunki wjazdowe do kompleksu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach znajdują się od ul. J. Lompy oraz od ul. Górnośląskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZiP - wzorze umowy. 3. Zamawiający wymaga świadczenia usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z instrukcją ochrony otrzymaną od Zamawiającego. 3.1. Instrukcja ochrony będzie zawierała między innymi: szczegółowe obowiązki pracowników ochrony fizycznej, w tym zasady kontroli ruchu pojazdów, kontroli ruchu osobowo-materiałowego, funkcjonowanie systemów wspomagających ochronę fizyczną oraz warunki współpracy z Zamawiającym, w tym uczestnictwo w odprawach oraz przekazywanie poleceń w zakresie ochrony osób i mienia pracownikom ochrony fizycznej przez służby ochrony Zamawiającego. 3.2. Instrukcja zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 4. Zamawiający wymaga świadczenia usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia pod stałym nadzorem Wykonawcy nad osobami, które będą wykonywać usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz czuwania nad jakością wykonywanych przez te osoby zadań. 5. Zamawiający wymaga, aby usługa ochrony obiektu była świadczona w systemie dwuzmianowym, tj. pierwsza zmiana od godziny 6:00 do 18:00 i druga zmiana od godziny 18:00 do 6:00 w obsadzie trzech pracowników ochrony fizycznej jednocześnie na zmianie, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i jednego pracownika ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, zgodnie z § 2 ust. 2.1 umowy, aby zmiany na posterunkach "zazębiały się", co oznacza że pracownik ochrony może opuścić posterunek dopiero po jego objęciu przez następną zmianę. Objęcie zmiany każdorazowo poprzedzone będzie odprawą, w której uczestniczyć będzie skład ochrony obejmujący posterunki. Zamawiający wymaga, aby każdy kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej przed objęciem zmiany na posterunkach był wyposażony w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. 6. Zamawiający wymaga, aby: 6.1. kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadali legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. 2017 r. poz. 1307), 6.2. kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej posiadali legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni wg wzoru określonego określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie wzorów legitymacji posiadacza broni, zaświadczenia uprawniającego do nabycia broni, legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni, świadectwa broni oraz karty rejestracyjnej broni (Dz. U. z 2017 r. poz. 1612 j.t.), 6.3. pracownicy ochrony fizycznej (nie posiadający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) posiadali legitymację pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. 2017 r. poz. 1307). Kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej ponadto posiadają legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni. 6.4. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy ochrony fizycznej w trakcie pełnienia służby posiadali przy sobie wymagane wyżej legitymacje. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę wszystkich pracowników świadczących usługi dla Zamawiającego na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. 7.1. Zamawiający nie dopuszcza zastąpienia umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22, § 1 ustawy dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 j.t. z późn. zm.). 7.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, z co najmniej minimalnym wynagrodzeniem. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz oświadczenie, że wynagrodzenie tych osób jest co najmniej minimalne, a także podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 7.3. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym w pkt 7 a) Kontrola dopuszcza wymóg przedłożenia - do wglądu - kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. b) Kopia umowy/umów o pracę, kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych celem uchylenia dyrektywy 95/46/W oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot był realizowany przez stały skład ochrony tj. osoby wymienione w wykazie pracowników ochrony przekazanym Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykaz pracowników ochrony fizycznej przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia winien zawierać: imiona i nazwiska oraz nr legitymacji oraz dołączone kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnych zaświadczeń o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego dla tych osób. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca przesyłał Zamawiającemu grafik służby. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nadzoru nad sprawowaniem ochrony przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych lub osobę upoważnioną przez niego dla obiektów Zamawiającego, za wyjątkiem bezpośredniego nadzoru nad bronią na okaziciela posiadaną przez Wykonawcę. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykluczył ze składu pracowników ochrony pracownika, w stosunku do którego stwierdzono w ramach nadzoru niewywiązywanie się z obowiązków określonych w instrukcji ochrony lub ze względu na niewłaściwe wykonywanie przez niego obowiązków służbowych. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszystkim pracownikom ochrony fizycznej podczas pełnienia służby jednolity i dostosowany do aktualnej pory roku i warunków atmosferycznych ubiór oraz wyposażenie zgodnie z ich uprawnieniami oraz wykonywanymi zadaniami. 12.1. dla kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (po 1 szt.): - środki przymusu bezpośredniego, tj.: kajdanki, pałkę służbową, ręczny miotacz substancji obezwładniających, - broń palną bojową krótką, - latarkę i środki łączności, - opatrunek osobisty. 12.2. dla pracownika ochrony fizycznej: latarkę i środki łączności oraz opatrunek osobisty. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił 4 egz. broni palnej bojowej krótkiej oraz środki techniczne do zabezpieczenia broni palnej i jej przechowywania. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił środki łączności bezprzewodowej umożliwiające kontakt pomiędzy tymi pracownikami oraz służbą ochrony Zamawiającego. 14.1. Przed podjęciem świadczenia usług Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić test sprawności sprzętu z uwagi na zakłócenia występujące na terenie obiektu. 14.2. Wykonawca zapewni co najmniej 8 sztuk środków łączności bezprzewodowej (po jednej sztuce dla pracowników ochrony Wykonawcy oraz jedna sztuka w zapasie i bezpłatnie 4 sztuki dla Zamawiającego.) 14.3. Wewnętrzną łączność przewodową zapewnia Zamawiający. 14.4. Zamawiający nie dopuszcza komunikacji w oparciu o telefonię komórkową jako środka łączności pomiędzy pracownikami Zamawiającego a Wykonawcy. 15. Zamawiający udostępnia bezpłatnie Wykonawcy do użytkowania dwie budki wartownicze z przyłączem elektrycznym o napięciu 230V oraz przyłączem telefonii przewodowej w sieci wewnętrznej Zamawiającego wraz z aparatami telefonicznymi. 15.1. Budki wartownicze są nieogrzewane, bez sanitariatu, dostępu do bieżącej wody i bez wyposażenia meblowego. 15.2. Zamawiający dopuszcza instalowanie w przedmiotowych budkach systemów wspomagania ochrony po zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. 16. Zamawiający udostępnia bezpłatnie Wykonawcy jedno pomieszczenie w miejscu wykonywania zamówienia, w którym Wykonawca może urządzić szatnię oraz pomieszczenie do przechowywania broni palnej. Zamawiający umożliwia korzystanie z sanitariatów na parterze budynku A KWP w strefie ogólnodostępnej dla petentów (w tym pomieszczenie z prysznicem). 17. Do głównych zadań Wykonawcy należeć będzie: - całodobowa kontrola dostępu pojazdów na teren obiektu, w oparciu o dokumenty uprawniające do wjazdu/wyjazdu (przepustka samochodowa, karta pojazdu itp.) oraz informacje przekazywane przez osoby upoważnione z KWP w Katowicach, - doraźna kontrola ruchu osobowego (w określonych przez Zamawiającego godzinach), - całodobowa obsługa bram i szlabanów, - doraźne patrolowanie terenu KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji ochrony, - całodobowe wydawanie przepustek wjazdowych na posterunkach stałych osobom nieposiadającym przepustek stałych - „WIZYTA” oraz ich ewidencjonowanie, - całodobowa kontrola ruchu materiałowego, w przypadku wwożenia / wywożenia na teren obiektu / z terenu obiektu materiałów przez firmy zewnętrzne, - całodobowe kierowanie petentów do właściwego miejsca załatwienia sprawy, - całodobowe prowadzenie dokumentacji ochronnej, - całodobowe podejmowanie interwencji na terenie KWP w Katowicach przy ul J. Lompy 19 i w częściach budynków otwartych dla petentów, łącznie z wykorzystaniem lub użyciem środków przymusu bezpośredniego i broni palnej zgodnie z ustawą z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1834 j.t. z późn. zm.). Uszczegółowienie powyższych zadań i sposób ich realizacji będzie się znajdowało w instrukcji ochrony. Szczegółowe zadania dla pracowników ochrony (kwalifikowanych i niekwalifikowanego) określone zostaną, zgodnie z § 1 ust. 5 umowy oraz Rozdziałem I pkt 3.1 SWZiP, w przekazanej przez Zamawiającego instrukcji ochrony. Zamawiający nie narzuca, które zadania ma realizować pracownik kwalifikowany, a które pracownik niekwalifikowany, z wyłączeniem podejmowania interwencji, do których uprawniony jest tylko pracownik kwalifikowany. Patrol obejmował będzie tylko teren zewnętrzny. Podejmowane interwencje odbywać się mają zarówno na terenie zewnętrznym, jak i w częściach budynków otwartych dla petentów. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przestrzegał aktualnie obowiązujących instrukcji ppoż. dla ochranianych obiektów. Zamawiający zapozna pracowników ochrony Wykonawcy z obowiązującymi u Zamawiającego instrukcjami ppoż po podpisaniu umowy. 19. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 20. Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia z udziałem podwykonawców. 21. Zamawiający, przed rozpoczęciem świadczenia usług, wyznaczy termin na spotkanie organizacyjne z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 22. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje podłączeń istniejących systemów zabezpieczeń Zamawiającego do centrum monitorowania Wykonawcy. 23. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje działań grupy interwencyjnej. 22. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 23. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 24. Zamawiający organizuje wizję lokalną na obiekcie. Wykonawcy chcący uczestniczyć w wizji winni stawić się w dniu 04.06.2019 r. o godz. 09:30 w holu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 (przy recepcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia ofert wadium w wysokości 50 000,00 zł Sposób wniesienia wadium określono w rozdziale VI SWZiP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada ważną (aktualną) koncesję na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, b) posiada pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych (lub nadawczo-odbiorczych) pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej, c) posiada broń palną na podstawie pozwolenia na broń na okaziciela.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej przez siedem dni w tygodniu na dwóch posterunkach wjazdowych wraz z obsługą szlabanów, doraźnym patrolowaniem terenu oraz podejmowaniem interwencji na terenie zewnętrznym obiektów oraz w częściach budynków otwartych dla petentów, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z instrukcją ochrony otrzymaną od Zamawiającego, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia pod stałym nadzorem Wykonawcy nad osobami, które będą wykonywać usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz czuwał nad jakością wykonywanych przez te osoby zadań, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie świadczył usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w systemie dwuzmianowym tj. pierwsza zmiana od godziny 6:00 do 18:00 i druga zmiana od godziny 18:00 do 6:00 przez trzech pracowników ochrony fizycznej jednocześnie na zmianie, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i jednego pracownika ochrony fizycznej, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadają legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że kwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej posiadają legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 marca 2013 r. w sprawie wzorów legitymacji posiadacza broni, zaświadczenia uprawniającego do nabycia broni, legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni, świadectwa broni oraz karty rejestracyjnej broni, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy ochrony fizycznej (nie posiadający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) posiadają legitymację pracownika ochrony fizycznej wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca będzie przesyłał Zamawiającemu grafik służby, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że wykluczy ze składu pracowników ochrony pracownika, w stosunku do którego stwierdzono w ramach nadzoru niewywiązywanie się z obowiązków określonych w instrukcji ochrony lub ze względu na niewłaściwe wykonywanie przez niego obowiązków służbowych, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni wszystkim pracownikom ochrony fizycznej, podczas pełnienia służby, jednolity i dostosowany do aktualnej pory roku i warunków atmosferycznych ubiór oraz wyposażenie zgodnie z ich uprawnieniami oraz wykonywanymi zadaniami, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności w okresie obowiązywania umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SWZiP i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że cena jednostkowa netto za wykonanie miesięcznej usługi nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian wynikających z § 8 ust. 1.1. litera b) i c) wzoru umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń i uznaje się związanym określonymi w nich warunkami i zasadami postępowania, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SWZiP, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SWZiP i zgodnie z rozdziałem I SWZiP, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 21. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie, np. w konsorcjum, musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV lit. A pkt 2 lit. a) do lit. h), pkt 3 lit. a) do lit. c) SWZiP. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV lit. A pkt. 1, 4 lit. a) do pkt 23 SWZiP mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach