Przetargi.pl
USŁUGA FIZYCZNEJ OCHRONY LUDZI I MIENIA W SIEDZIBIE NOSPR

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia ogłasza przetarg

  • Adres: 40-202 Katowice, Wojciecha Kilara 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 48 32 73 25 300
  • Data zamieszczenia: 2024-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
    Wojciecha Kilara 1
    40-202 Katowice, woj. śląskie
    tel. 48 32 73 25 300
    REGON: 240260206
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA FIZYCZNEJ OCHRONY LUDZI I MIENIA W SIEDZIBIE NOSPR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAA. Przedmiotem umowy jest wykonywanie zadań z zakresu ochrony osób i mienia oraz wykonywanie dodatkowych zadań na zasadach i warunkach określonych w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021 r., poz. 1995 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował całodobową, bezpośrednią ochronę fizyczną:I – posterunek dwuosobowy - pomieszczenie monitoringu (BMS) I piętro, obsługa całodobowa siedem dni w tygodniu, przez dwóch pracowników;1. obsługa w pełnym zakresie monitorowania systemów kontrolnych, w tym:a) monitorowanie pracy Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS),b) monitorowanie pracy systemu alarmu pożarowego (Systemu Sygnalizacji Pożaru),c) monitorowanie pracy dźwiękowego systemu ostrzegawczego,d) monitorowanie pracy systemu kontroli dostępu,e) monitorowanie pracy systemu sygnalizacji włamania i napadu,f) monitorowanie pracy systemu telewizji dozorowej CCTV,g) nadzór nad systemem alarmowo-przyzywowym,oraz obsługa monitoringu w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i porządku osób i mienia.2. Zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających w WSK (sala koncertowa) i w SK (sala kameralna) poprzez monitorowanie obiektu oraz reagowanie w sytuacjach tego wymagających lub na polecenie pracownika NOSPR pełniącego funkcję Koordynatora Wydarzenia w danym dniu koncertowym.3. W przypadku wydarzeń odbywających się na SK pracownicy ochrony są zobowiązani do współpracy z pracownikiem NOSPR pełniącym funkcję Koordynatora Wydarzenia w danym dniu koncertowym.Dopuszcza się opuszczenie pomieszczania BMS przez jednego z pracowników ochrony w sytuacjach tego wymagających.II – posterunek jednoosobowy - portiernia (wejście służbowe), obsługa całodobowa siedem dni w tygodniu, przez jednego pracownika ochrony; obsługa w zakresie monitorowania obiektu oraz czynności portierskie.W dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 21.00 pracownik ochrony będzie współpracował z pracownikiem NOSPR, wykonującym czynności wyłącznie portierskie. W soboty, niedziele i święta – posterunek obsadzony przez 24 godziny przez pracownika ochrony. W przypadku dużych projektów artystycznych/koncertów, w sobotę, niedzielę i święta, NOSPR uzupełniaobsadę swoim pracownikiem w celu usprawnienia przepływu osób i wydawania kluczy do garderób, kierowania artystów gościnnych do garderób.W dniach, w których brak jest dużych projektów artystycznych/koncertów pracownik ochrony może pełnić dyżur samodzielnie, bez wsparcia pracownika portierni wykonując w szczególności następujące zadania:1. Monitorowanie ruchu osób wchodzących i wychodzących – prowadzenie Książki ewidencji ruchu osobowego.2. Witanie gości, udzielanie koniecznych informacji, odbieranie telefonu3. Przyjmowanie/wydawanie poczty oraz obsługa kurierów – ewidencja w Dzienniku korespondencyjnym.4. Przyjmowanie rzeczy znalezionych i ich rejestracja oraz powiadamianie Kierownika ochrony o ich przyjęciu.Kierownik ochrony przekazuje tą informację kierownikowi Działu Administracji lub wyznaczonemu pracownikowi Działu Administracji.5. Wydawanie kluczy zgodnie z grafikiem i przydziałem - prowadzenie Książki ewidencji kluczy.6. Wydawanie kart dostępu zgodnie z przydziałem.7. Współpracy z Działem Produkcji w zakresie wydawania wody, żelazka, deski do prasowania)Informację o takich dniach przekazuje Kierownikowi ochrony wyznaczony pracownik administracyjny.Dopuszcza się możliwość dodatkowych 800 roboczogodzin w czasie trwania umowy w przypadku zastępstwa pracownika NOSPR przez pracownika ochrony na stanowisku portiera. Usługa podlega osobnej wycenie – informacja zawarta w formularzu ofertowym oraz w pkt I opisu przedmiotu zamówienia. Możliwość taką dopuszcza się w przypadku dłuższej nieobecności pracownika portierni z powodu np. urlopu lub choroby.III – posterunek jednoosobowy – kasy wejście główne –ochrona i zabezpieczenie środków pieniężnych w czasie pracy kasjerów NOSPR, od wtorku do soboty od 9.30 do 20.30, w poniedziałki, niedziele i święta– „dni koncertowe”, pół godziny przed i po otwarciu kas.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin pracy kas biletowych NOSPR o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż 3 dni przed dniem obowiązywania zmiany.IV – posterunek jednoosobowy- wejście główne – zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających się w WSK (sala koncertowa) w zależności od potrzeb, szacunkowy czastrwania dyżuru 4 do 6 godzin.V – posterunek jednoosobowy- wejście wschodnie – zapewnienie bezpieczeństwa przed, po i w trakcie trwania koncertów odbywających się w WSK (sala koncertowa) w zależności od potrzeb, szacunkowy czastrwania dyżuru 4 do 6 godzin. Po wejściu wszystkich melomanów na koncert, pracownik udaje do sali koncertowej i tam pełni swoje obowiązki zabezpieczając odbywający się koncert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 97 ust. 5 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 24 lipca 2024 r. do godz. 12:003. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) w gwarancjach bankowych,c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicachnr rachunku: 53 1130 1091 0003 9112 5320 0001z adnotacją: NOSPR/2/2024 wadium w postępowaniu„Usługa fizycznej ochrony ludzi i mienia w siedzibie NOSPR”5. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.Pozostałe informację dotyczące Wadium znajdują się w Rozdziale V. SWZ Wymagania dotyczące wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną dla Wykonawcy na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie (dalej „koncesja”), zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995).2) Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem jest usługa ochrony osób i mienia w budynku użyteczności publicznej (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1065), trwające minimum kolejnych 6 miesięcy każde, o wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto każde.W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług trwających – dotychczasowy okres trwania usługi nie może być krótszy niż 6 miesięcy i wartość wykonanej dotychczas usługi nie może być mniejsza niż 150.000,00 złotych brutto.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995), posiadającymi co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony minimum 16 osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1995).Wszystkie osoby figurujące w wykazie (16) muszą posiadać również co najmniej 6miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach