Przetargi.pl
Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu - 2

Szpital Chorób Płuc Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, Gliwicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 213 661 , fax. 322 215 920
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Płuc Orzesze
    Gliwicka 20
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 322 213 661, fax. 322 215 920
    REGON: 27618450000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalorzesze.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu - 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: dostawa 1.2 Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu – 2. 1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy zamówienia wraz z informacją zawierającą: dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, termin ważności, instrukcję obsługi, zasady bezpieczeństwa użytkowania. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu (w formie ulotki), muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszystkie dane muszą być podane w języku polskim. 1.2.3 Zaoferowane produkty muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i Unii Europejskiej, zgodnie z obowiązującym prawem. 1.2.4 Oferowane produkty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych. Dokumenty winny być okazane przez Wykonawcę na każde żądanie Zamawiającego. 1.2.5 Termin przydatności oferowanych produktów nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty wydania produktu Zamawiającemu. 1.2.6 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą zamówionego towaru, a w szczególności koszty transportu, ubezpieczenia przedmiotu umowy. 1.2.7 Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 1.2.8 Wykonawca dokona kompletnych dostaw do działu farmacji szpitalnej. Dostawa w godzinach 7:00 – 13:00. 1.2.9 Dostawy należy realizować sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 roku. 1.2.10 Termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.2.11 Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. 1.2.12 W przypadku czasowego braku wyrobu medycznego, należy go wycenić podając ostatnią cenę hurtową producenta oraz uwagę o czasowym braku jego dostępności. 1.2.13 Zamawiający wyraża zgodę na umieszczenie adnotacji pod częścią dla pozycji, których występuje przerwa w produkcji lub okresowy brak dostępności w sprzedaży. 1.2.14 Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej SIWZ części ani wydzielania z części poszczególnych pozycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ, b. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz asortymentowo – cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. c. oświadczenia, o których mowa w rozdziale V pkt 1.1, 1.2, 1.3 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, d. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik (zgodnie z rozdziałem IV ust. 9 SIWZ). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu je ustanawiającego, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę, e. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V pkt 1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach