Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu

Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 854 16 32, wew. 243
  • Data zamieszczenia: 2024-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji
    ul. Zdrojowa 6
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 33 854 16 32, wew. 243
    REGON: 072388927
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia budynku i terenów Zamawiającego zlokalizowanych w Ustroniu przy ulicy Zdrojowej 6. Ochrona fizyczna winna być realizowana przez umundurowanego pracownika ochrony w formie stałej i bezpośredniej w następujące dni i godziny: w dni robocze – tj. od poniedziałku do niedzieli - 12 godzin na dobę, w godz. od 19:00 – 7:00, w dni wolne od pracy, tj. święta – w systemie 18 godzin na dobę, w godz. 13:00 – 7:00.Przewidywana ilość roboczogodzin przez okres trwania umowy wynosi razem: 4338 roboczogodzin, w tym: - w dni robocze – 4104 roboczogodzin, - w święta i dni wolne od pracy – 234 roboczogodzin.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Zamawiający wymaga aby kadra pracownicza Wykonawcy (pracownicy bezpośrednio świadczący usługę ochrony), która będzie świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, składała się z osób pełnosprawnych fizycznie, umożliwiającą realizację przedmiotu zamówienia w trybie zmianowym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. „O ochronie osób i mienia”(t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.),b) przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu imiennej listy pracowników Wykonawcy, którzy będą świadczyć usługi dla Zamawiającego, a jeżeli będą już znane osoby, również listę osób awaryjnie wykonujących usługę w razie absencji pracowników z ww. wykazu,c) przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu aktualnej Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia t.j. Dz.U.2021.1995)d) wymaga się, aby usługi realizowane były przy pomocy osób, które nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub ochronie informacji. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowych usług jest zobowiązany do stosowania oraz przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2015.2135 ze zm.) oraz ustawy z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. 742 ze zm.). Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał wydzielony i zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych z kancelarią tajną i pełnomocnikiem. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące posiadały poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,e) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom ochrony, wykonujących prace na obiekcie, wsparcie grup interwencyjnych/załóg patrolowych pracujących na terenie miasta Ustroń w każdym uzasadnionym przypadku, która w ramach umowy podejmie działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu mienia Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 7-15 minut,f) Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia książki dyżurów, do której upoważniony personel Wykonawcy oraz Zamawiającego wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony fizycznej osób i mienia na terenie chronionych obiektów,g) Wykonawca odpowiada za ochronę własności – mienia Zamawiającego w okresie trwania usługi i będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego szkody,h) Wykonawca ponosi w całości odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania, niedbalstwa i działania swoich pracowników, jak również podwykonawców, którymi się posługuje,i) Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym, jako rezultat realizacji świadczonych usług albo przez personel Wykonawcy, jak również przez podwykonawców,j) podczas realizacji usług Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni odpowiednią odzież, dla zapewnienia ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy realizacji usługi. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uzgodnione w umownej cenie oferty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność BHP,k) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego.Zakres czynności przedmiotu zamówienia:Do obowiązków służby ochrony będzie należało między innymi:1) czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdującego się w obiekcie,2) weryfikacja dostępu do chronionego obiektu,3) podgląd rejestrowanych obrazów z zainstalowanych kamer,4) obsługa centrali p.poż. oraz podjęcie działań przewidzianych w „Instrukcji przeciwpożarowej” obowiązującej u Zamawiającego,5) obsługa płatnego systemu parkingowego,6) codzienne sprawdzanie budynku w zakresie:zagrożeń i awarii (w tym m.in. kotły, dźwigi),wyłączania wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów) w pomieszczeniach gdzie świeci się światło,zamykania okien,wygaszania świateł,zamykanie drzwi zewnętrznych,innych, niewymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zagrożenia życia i zdrowia pacjentów, personelu oraz zniszczenia mienia,7) obowiązek dotyczy pomieszczeń, do których Zamawiający udostępni klucze, w których świeci się światło i słychać hałas,8) w przypadku jakichkolwiek zagrożeń Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną i inne służby,9) Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności dozoru zobowiązani są do sporządzania na bieżąco raportów dziennych z przebiegu służby, odnotowując w książce wszystkie istotne fakty, jakie miały miejsce w czasie pełnionego dyżuru. Raporty będą udostępnione na posterunku ochrony (Izba Przyjęć) upoważnionym do tego pracownikom Zamawiającego.10) Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, do realizacji niniejszego zadania, utrzymywał co najmniej 3 stałych strażników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zamawiającego, 11) Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące posiadały poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,12) wymaga się, aby usługi realizowane były przy pomocy osób, które nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub ochronie informacji. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowych usług jest zobowiązany do stosowania oraz przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz.1781 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach