Przetargi.pl
Usługa konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5; 71315410-6. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk. 3. Zakres prac obejmuje usługę konserwacji oraz obsługi serwisowej urządzeń i systemów instalacji klimatyzacji i wentylacji i innych urządzeń, również w powiązaniu z systemem zarządzania budynkiem BMS i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w ciągłej sprawności urządzeń, systemów i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych i innych urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń do konserwacji jak i całego systemu BMS. 4. Prace mają być prowadzone zgodnie z: - Dokumentacją Techniczno Rozruchową urządzeń, - przepisami BHP, ppoż. i instrukcjami eksploatacji i konserwacji producentów lub dostawców, dobrą praktyką inżynierską; z uwzględnieniem: - zakresu wykonywanych czynności – załącznik nr 1a do SIWZ (formularz przedmiotowo-cenowy), - wykazu urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych – załącznik nr 6 do SIWZ, - wykazu materiałów niezbędnych do wykonywania serwisu i konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę – załącznik nr 7 do SIWZ, - opisu systemu BMS – załącznik nr 9 do SIWZ, - listy sygnałów systemu BMS – załącznik nr 10 do SIWZ 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w ciągłej sprawności urządzeń, systemów i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych. 6. Serwisant wykonujący bezpośrednio czynności serwisowe przy urządzeniach musi posiadać aktualny imienny certyfikat w zakresie możliwości prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) na urządzeniach Fujitsu lub równoważne zaświadczenie, które będzie sporządzone przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, obdarzony zaufaniem publicznym, którego działalność i wiedza oparte są na przejrzystości, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim (zaświadczenie musi potwierdzać zakres, cel oraz być potwierdzone przez wystawcę zaświadczenia). Wykonawca, który powołuje się na zaświadczenie równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 7. Centrale wentylacyjne, wentylatory, klimakonwektory, siłowniki grzejników pomieszczeniowych, fitotrony, klimatyzatory, urządzenia pomieszczeń chłodni i inne urządzenia są sterowane lub monitorowane przez regulatory Schneider Electric i zwizualizowane w systemie BMS . 8. W zakresie prac Wykonawcy, w odniesieniu do pkt 7, jest serwis, konserwacja, monitoring i dokonywanie ewentualnych zmian naprawczych w systemie dotyczącym pracy urządzeń podłączonych do systemu BMS jak i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku. 9. Serwisant wykonujący czynności przy systemie BMS musi posiadać certyfikat imienny firmy Schneider Electric stopnia „StruxureWare Building Operation HV AC Engineering LOLN, Modbus & Certification” lub równoważne zaświadczenie, które będzie sporządzone przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, obdarzony zaufaniem publicznym, którego działalność i wiedza oparte są na przejrzystości, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności oraz uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim (zaświadczenie musi potwierdzać zakres, cel oraz być potwierdzone przez wystawcę zaświadczenia). Wykonawca, który powołuje się na zaświadczenie równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). 10. Osoby wykonujące czynności opisane w pkt 7 i 9 są zobowiązane do okazania przedmiotowych certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiednich dzienników i rejestrów, przechowywanych u kierownika obiektu, do których będzie wpisywał czynności i terminy wykonanych prac. Dzienniki te stanowić będą własność Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia w terminie przeglądu, protokołu potwierdzającego przeprowadzone czynności i sprawności systemów. 13. Wykonawca zobowiązany jest w przypadku wystąpienia awarii do określonego czasu reakcji na zgłoszenie, zgodnie ze swoim zobowiązaniem ( czas reakcji do 2 godzin, lecz nie dłuższy niż 4 godziny – czas reakcji jest jednym z kryteriów wyboru ofert wg opisu w rozdziale XIV pkt 1 ppkt 2)). 14. Przez czas reakcji serwisu, Zamawiający rozumie czas, liczony od powiadomienia Wykonawcy, drogą telefoniczną (w tym wiadomością SMS), pocztą elektroniczną o nieprawidłowościach, do podjęcia czynności naprawczych przez Wykonawcę w miejscu wystąpienia awarii. 15. W przypadku zaistnienia pożaru, wybuchu gazu, powodzi, zalania obiektu itp. Wykonawca po powiadomieniu w sposób określony w pkt. 14, zobowiązuje się do niezwłocznego wysłania służb serwisowych na miejsce zdarzenia. 16. Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 3 dni w przypadku, gdy nie są wymagane do naprawy części zamienne a w przypadku oczekiwania na dostawę części zamiennych w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych*, (liczonych od daty wystawienia zlecenia o awarii dla Wykonawcy), chyba, że dotrzymanie tego terminu jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W sytuacji, gdy dokonanie naprawy w ww. terminie będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i dokonania naprawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. *Przez określenie „dni robocze” Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych od pracy u Zamawiającego. 17. W przypadku ewentualnej awarii urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń do serwisu – załącznik nr 6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia potrzeb temperaturowych poszczególnych pomieszczeń do czasu usunięcia awarii urządzeń. Na wniosek Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym, Wykonawca dostarczy i zamontuje zastępcze przenośne urządzenie chłodnicze lub grzewcze o łącznej minimalnej mocy 20 kW. 18. W przypadku awarii urządzeń lub ich nieprawidłowej pracy, Wykonawca powiadomi i uzgodni z Zamawiającym planowane wyłączenia urządzeń oraz wymianę części. 19. Wykonawca na wymieniane części urządzeń zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję, lecz nie krótszą niż gwarancja producenta. 20. W przypadku braku reakcji serwisu po upływie terminu, o którym mowa w punkcie 13, oraz w przypadku niewykonania naprawy w terminie, o którym mowa w punkcie 16, Zamawiający uprawniony będzie zlecić zastępcze usunięcie awarii lub dokonanie naprawy stronie trzeciej, powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Kosztami zlecenia zastępczego obciążony zostanie Wykonawca - § 7 ust. 5 umowy. 21. Serwis i konserwację, a także koszty robocizny przy naprawach, w tym koszty dojazdów związane z serwisem i konserwacją oraz usunięciem awarii i napraw należy uwzględnić w cenie oferty. 22. W wynagrodzeniu Wykonawcy muszą być ujęte koszty materiałów niezbędnych do świadczenia usługi, o których mowa w załączniku nr 7 do SIWZ. 23. Usunięcie awarii poprzez wymianę całego urządzenia (które jest na liście urządzeń do serwisu – załącznik nr 6 do SIWZ) jest traktowane również jako usunięcie awarii, bez dodatkowych kosztów robocizny. 24. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów np. wody, energii elektrycznej. 25. W przypadku gdy usunięcie awarii lub wymiana części urządzenia wymagać będzie użycia materiałów innych niż wymienione w wykazie materiałów do serwisu i konserwacji, Zamawiający pokryje ich koszt na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego oferty cenowej przedstawionej mu przez Wykonawcę, opracowanej w oparciu o średnie ceny wg cennika Sekocenbud za kwartał poprzedzający okres wbudowania, a w przypadku braku części, urządzeń, materiałów w cenniku Sekocenbud, sporządzonej w oparciu o średnie ceny rynkowe lub na podstawie faktur zakupu materiału łącznie z kosztami dostawy materiału do Wykonawcy. Rozliczenie powykonawcze nastąpi na podstawie przedstawionej kopii faktury zakupu materiału łącznie z kosztami dostawy materiału do Wykonawcy potwierdzonej przez Wykonawcę lub kosztorysu powykonawczego wg cennika Sekocenbud za kwartał poprzedzający okres wbudowania. 26. Wykonawca zajmujący się serwisem urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych musi prowadzić swoje usługi 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. 27. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przygotowania oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem zamówienia i dokonał własnej oceny zakresu prac i ich faktycznych kosztów , które są konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 28. Wykonawca oświadcza, że przy realizacji przedmiotu umowy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, osoby wykonujące wskazane w pkt 29 czynności zostaną przez niego zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 z późn. zm.). 29. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 28, dotyczy osób bezpośrednio wykonujących usługę serwisu i konserwacji wraz z obsługą systemu BMS w zakresie realizacji przedmiotu umowy - minimum 5 osób w całym okresie realizacji umowy. 30. W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 29 czynności, związane z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 31. W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym jednak niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 32. Wykonawca lub Podwykonawca może zastąpić osobę lub osoby realizujące na jego rzecz przedmiot umowy innymi osobami, pod warunkiem że spełnione zostaną powyższe wymagania co do sposobu ich zatrudnienia przy realizacji przedmiotu umowy. 33. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 29 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt 4) projektu umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów lub wyjaśnień, o których mowa w pkt 31 w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 29 czynności. 34. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 35. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu umowy w ramach prawa opcji o maksimum 20% wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej ceny zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100), Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-91/18/MB. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1), 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem certyfikatu dla przedsiębiorców prowadzących działalność polegającą na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również systemów ochrony przeciwpożarowej zawierających fluorowane gazy cieplarniane; wskazany odpowiednio w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2017, poz. 1951 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią: 2. Ofertę stanowią: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, wg załączonego wzoru, 2) Załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy, wg załączonego wzoru. Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 – formularz ofertowy; Załącznik nr 1a – formularz przedmiotowo-cenowy; Załącznik nr 2 – jednolity dokument; Załącznik nr 3 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 23; Załącznik nr 4 – projekt umowy; Załącznik nr 5 – wykaz usług; Załącznik nr 6 – wykaz urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych; Załącznik nr 7 – wykaz materiałów do konserwacji; Załącznik nr 8 – wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia; Załącznik nr 9 – opis systemu BMS; Załącznik nr 10 – lista sygnałów do systemu BMS Wzór protokołu odbioru częściowego – załącznik nr 5 do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach