Przetargi.pl
Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji i klimatyzacji

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
    ul. Dębinki 7
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
    REGON: 28864000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji i klimatyzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Czyszczenie i dezynfekcja instalacji wentylacji i klimatyzacji” zgodnie z wymaganiami jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1) z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą Dz.U. 2019 poz. 595. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie, w szczególności do: 1) Ustalenia z Zamawiającym harmonogramu prac (czas i termin czyszczenia poszczególnych systemów): a) I etap - połowa wartości zadania będzie realizowana w 2020r, za termin realizacji I etapu przyjmuje się uzgodniony termin czyszczenia ostatniej z zakwalifikowanych do I etapu instalacji wentylacyjnej, b) II etap - druga połowa będzie realizowana w 2021r., za termin realizacji II etapu przyjmuje się uzgodniony termin czyszczenia ostatniej z zakwalifikowanych do II etapu instalacji wentylacyjnej 2) Rozpoczęcie prac przy każdym z czyszczonych systemów zostanie poprzedzone wprowadzeniem Wykonawcy na obszar realizowanych prac (wprowadzenie przez Zamawiającego przy współudziale firmy nadzorującej bieżącą eksploatację, mające na celu ustalenie stanu instalacji przed rozpoczęciem prac) 3) Po zakończeniu prac przy każdym z systemów przeprowadzony będzie odbiór. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację (zdjęcia, filmy, badania mikrobiologiczne) potwierdzającą prawidłowe przeprowadzenie czyszczenia systemów. 4) Inspekcja instalacji wentylacji i klimatyzacji przed czyszczeniem (dokumentacja fotograficzna, filmowa), 5) Zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń, wyposażenia oraz ciągów komunikacyjnych, 6) W przypadku braku otworów rewizyjnych wykonanie ich w kanałach oraz założenie atestowanych klap rewizyjnych. 7) Jeżeli to konieczne montaż włazów rewizyjnych w sufitach kartonowo – gipsowych, 8) Oznaczenie miejsca położenia przepustnic, po czyszczeniu nastawienie ich pierwotnych pozycji, 9) Czyszczenie metodą mechaniczna z odciągiem zanieczyszczeń wewnętrznej powierzchni przewodów wentylacyjnych nawiewnych, wywiewnych (wraz z czerpniami i wyrzutniami) oraz pozostałych elementów systemu takich jak: kratki wentylacyjne, anemostaty, przepustnice itp. Do czyszczenia należy użyć szczotek, które nie będą niszczyć czyszczonych powierzchni. Szczególną ostrożność należy wykazać w miejscach osadzenia wszelkiego rodzaju czujników i elementów automatyki (przetworniki prędkości, ciśnienia, regulatory wydatków powietrza, klapy pożarowe itp.) 10) Mycie, czyszczenie i dezynfekcja central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz wentylatorów, 11) Wymiana filtrów znajdujących się w centralach wentylacyjnych. 12) Uporządkowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych po każdym dniu pracy. 13) Usunięcie odpadów powstałych w procesie czyszczenia i dezynfekcji central i kanałów wentylacyjnych oraz zużytych filtrów. 14) Dezynfekcja instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji preparatem medycznym lub biobójczym posiadającym aktualne atesty PZH. 15) Pobranie próbek do badań mikrobiologicznych (badania mikrobiologiczne powinny być przeprowadzone na każdym z systemów metodą odciskową), 16) Dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej po każdym z dwóch etapów realizacji czyszczenia ( I etap – 50 % wartości zadania – realizacja w 2020 roku, II etap następne 50 % wartości zadania – realizacja w 2021 roku. Wartość całego zadania określona jest w dostarczonym przez Wykonawcę formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy ): - zapis na płycie CD widoku kanałów (przed czyszczeniem instalacji i po czyszczeniu i dezynfekcji) - prawidłowy wynik badań mikrobiologicznych (dla każdej czyszczonej instalacji) przeprowadzonych po wykonaniu usługi czyszczenia. Badania mikrobiologiczne powinny być przeprowadzane bezzwłocznie po zakończeniu czyszczenia każdego z systemów metodą odciskową; 17) W przypadku negatywnego wyniku badań laboratoryjnych – ponowna dezynfekcja w terminie do 2 dni od otrzymania przez Wykonawcę negatywnych wyników badań do skutecznego dokonania dezynfekcji. 18) Po zakończeniu prac, pisemne zgłoszenie każdego z dwóch etapów do odbioru. 3. Zamawiający dopuszcza: a) złożenie ofert w postaci elektronicznej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci elektronicznej zawarty został w ust XII SIWZ. b) złożenie ofert w formie papierowej. Szczegółowy opis (instrukcja) składania ofert w postaci papierowej zawarty został w ust XII SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy, na okoliczność zgodności w Wykazem Pracowników, o którym mowa w pkt 7 a powyżej. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 3) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę wykonującą roboty bez podpisanej umowy o pracę zgodnie z wykazem osób określonym w załączniku do umowy. 4) rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: konserwacja urządzeń, przegląd urządzeń, naprawa urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach