Sąd Okręgowy w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00898 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4407183 , fax. 022 4405042
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Warszawie
Al. Solidarności 127
00898 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4407183, fax. 022 4405042
REGON: 00032469400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Konica Minolta, Develop, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i napraw kserokopiarek Konica Minolta, Develop, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2)Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: a)Część nr I - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Konica Minolta znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; b)Część nr II - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Develop znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; c)Część nr III - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Toshiba znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 3)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub wiele części. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiednio dla części nr I, II, III. 5)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 7. 7)Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. 8)W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 9)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10)Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 11)Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 12)Przepisy pkt 10 i 11 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. 13)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa serwisu i remontu komputerów, komputerów przenośnych, monitorów, wzmacnianych laptopy GETAC i Panasonic, anteny GPS w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR i podległych mu Biurach Powiatowych
Dodano: 2023-06-26 - Naprawa i serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-29 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-045/2023
Dodano: 2023-04-14 - Konserwacja i naprawa drukarek, kopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-05-05 - Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
Dodano: 2020-01-23 - Świadczenie kompleksowej obsługi wsparcia technicznego dla urządzeń Centralnego Wydruku, znak sprawy AEZ/S-082/2019
Dodano: 2019-09-05 - Usługa konserwacji i napraw urządzeń wielofunkcyjnych oraz usługa najmu
Dodano: 2019-08-14 - Serwis wielofunkcyjnych urządzeń KONICA MINOLTA
Dodano: 2019-06-28 - Serwis urządzeń biurowych KOWR OT w Lublinie
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie kompleksowego wsparcia serwisowego urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego Xerox D-125, znak sprawy – AEZ/S-033/2019
Dodano: 2019-04-30