Przetargi.pl
usługa kompleksowej obsługi informatycznej

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4245424 , fax. 012 4245490
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
    ul. Montelupich 4 4
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4245424, fax. 012 4245490
    REGON: 35707047800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa kompleksowej obsługi informatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: PAKIET NR 1: 1.Świadczenie serwisu eksploatacyjnego KS- SOMED Klinika Stomatologiczna Zakres wykonywanych usług: a.Bieżący serwis systemu KS- SOMED (KS Klinika) wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), w tym instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), b.Zarządzanie programem firmy Kamsoft - SOMED (zakładanie bądź dozór użytkowników w programie, dozór nad wprowadzaniem świadczeń zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora Kliniki), c.Informowanie Dyrekcji Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie (Zamawiającego) o wszelkich zmianach i problemach w systemie KAMSOFT, 2.Administrowanie serwerami, macierzami, bazą danych, sprzętem komputerowym, siecią teleinformatyczną oraz dostępem do Internetu Zakres wykonywanych usług: a.Instalowanie i zarządzanie kontrolerem domeny (członkostwo grup użytkowników, nadawanie uprawnień, tworzenie kont użytkowników i grup, resetowanie /nadawanie haseł użytkownikom), b.Zarządzanie serwerem DHCP, c.Zarządzanie aplikacjami na serwerze terminali oraz serwerze Active Directory d.Tworzenie skryptów administracyjnych, skryptów logowania, e.Wsparcie dla użytkowników w zakresie aplikacji baz danych, f.Zarządzanie replikacją mobilnych katalogów użytkowników (profile użytkowników), przestrzenią dyskową serwerów i macierzy, plikami i folderami sieciowymi, g.Monitorowanie ruchu sieciowego w obrębie serwerów, h.Monitorowanie zdarzeń dotyczących zabezpieczeń w obrębie serwerów, i.Monitorowanie wydajności serwerów oraz macierzy, na także usług /procesów działających na poszczególnych serwerach, j.Konfigurowanie oraz zarządzanie systemem DNS oraz protokołem TCP/IP, k.Nadzór nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle, l.Zarządzanie prawami dostępu do bazy danych, m.Aktualizowanie dokumentacji technicznej sieci LAN n.Bieżąca optymalizacja wydajności sieci komputerowej, pracy bazy danych, strojenie parametrów DBMS, wykrywanie sprawiających problemy zapytań oraz aplikacji, zarządzanie zasobami (przestrzeń dyskowa, czas procesorów, przydziały pamięci, itp.), o.Zarządzanie DBMS (instalowanie /upgrade DBMS, konfigurowanie bazy danych oraz oprogramowania pomocniczego), p.Zarządzanie urządzeniami sieciowymi (router, firewall, switch), q.Wdrożenie zatwierdzonych do stosowania zaleceń dotyczących polityki bezpieczeństwa informacji, r.Prowadzenie stałego nadzoru oraz wprowadzenie zabezpieczeń przed nieautoryzowanym dostępem do sieci komputerowej, s.Bieżąca kontrola wykorzystania zasobów (prowadzenie nadzoru nad eksploatacją urządzeń aktywnych), t.Określenie oraz egzekwowanie zasad wewnętrznego /zewnętrznego dostępu do usług, u.Nadzór nad sprzętem informatycznym, v.Instalowanie systemów operacyjnych wraz z aktualizacjami, w.Bieżący serwis sprzętu komputerowego, reinstalacja systemów operacyjnych, wymiana podzespołów (koszt zakupionych części nie wchodzi w zakres usługi), optymalizacja pracy komputerów, x.Dozór nad administracją i instalacją systemów operacyjnych na stacjach roboczych (MS Windows.), y.Instalowanie komputerów, terminali, drukarek (fizyczne podłączenie do sieci teletechnicznej oraz instalacja właściwych sterowników), z.Instalowanie oprogramowania podstawowego (biurowego, antywirusowego), aa.Bieżące dostosowywanie środowiska do potrzeb użytkowników (konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.), bb.Pomoc pracownikom Zamawiającego w korzystaniu z dostępnego oprogramowania, cc.Doradztwo w zakresie planów modernizacji sprzętu oraz oprogramowania wraz z wydawaniem orzeczeń technicznych dotyczących sprzętu komputerowego użytkowanego przez Zamawiającego dd.W razie awarii serwerów bazy danych lub macierzy dyskowych uniemożliwiającej naprawę lub gdy naprawa nie byłaby uzasadniona ekonomicznie, Wykonawca zagwarantuje ciągłość pracy całego systemu informatycznego do momentu zakupienia przez Zamawiającego nowego sprzętu. ee.Usuwanie awarii i przywrócenie prawidłowej pracy sieci - niezwłoczne, tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu, ff.Wykonywanie bieżących kopii bezpieczeństwa danych oraz kontrola procesu odtwarzania (okresowe odtwarzanie danych w środowisku testowym), gg.Archiwizowanie danych: MS AD, Kamsoft, oraz innych zleconych przez Zamawiającego, na udostępnionych nośnikach, w oparciu o dostępne oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, nośniki przechowywane są w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu innym niż główna serwerownia, hh.Współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt w zakresie egzekwowania zobowiązań gwarancyjnych, itp. ii.Zabezpieczanie łączności z Internetem przez wykupione łącze ( instalacje i konfiguracje serwerów internetowych), jj.Zarządzanie pocztą elektroniczną oraz stroną www.uks.com.pl, kk.Prowadzenie bieżącej obsługi strony internetowej Kliniki www.uks.com.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej ( BIP) wraz z jej aktualizacją, ll.Współpraca przy wczytywaniu umów z Działem Rozliczeń Zamawiającego z NFZ, 3.Usługa dotyczy: 3 serwerów bazy danych, 1 serwera pocztowego, 2 serwerów terminalowych, 1 serwera Active Directory, 2 macierzy dyskowych, 4 zasilaczy UPS, urządzenia KVM do zarządzania serwerami, 1 stanowiska do wykonywania kopii bazy danych oraz bazy danych Oracle 10g2 ASFU Standard Edition dla serwera wyposażonego w 4 procesory, wszystkich komputerów z systemem operacyjnym Windows XP lub Windows Vista, wszystkich terminali oraz drukarek (szczegółowy wykaz programów oraz sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem, będącego na stanie Zamawiającego, Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem świadczenia usługi ) 4.Wykonawca musi mieć umiejętność do obsługi 18 modułów użytkowanych przez UKS: Stomatolog, Zlecenia, Serwis, MCR, Umowy, Kartoteki, Struktura, Zestawienia, Admin, LTDiO, Księgi, Serwis, Kasa, Menadżer, Dodatki, Deklaracje, OSOZ, rozliczanie umów AOS w systemie JGP 5.Prace serwisowe i instalacyjne muszą być wykonywane poza godzinami ordynacji. 6.W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga ciągłej obecności serwisanta w siedzibie Zamawiającego w dni robocze według harmonogramu . Harmonogram dyżurów pracy Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego: Dzień tygodnia Godziny Poniedziałek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Wtorek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Środa 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Czwartek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Piątek 7.30 - 14.00 + hotline 24 godzinny Sobota hotline 24 godzinny Niedziela hotline 24 godzinny PAKIET NR 2 1.Bieżący serwis systemu InfoMedica wraz z bieżącą modyfikacją opcji i ustawień systemu (bez prac programistycznych), usuwanie awarii oprogramowania tzn. usterek w zbiorach oraz usterek w zbiorach zgromadzonych danych powstałych z winy Zamawiającego lub niezależnie od Zamawiającego przy udziale bezpośredniej wizyty serwisanta w jednostce Zamawiającego lub za pomocą połączenia zdalnego, możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych (niezwłocznie tj. do 4 godzin od chwili zgłoszenia - jeżeli nie wynika ona z winy powierzonego sprzętu), instalowanie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), 2.Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, wykonywanie ponownych lub dodatkowych instalacji oprogramowania InfoMedica. 3.Dokonywanie kontroli prawidłowości składowania i zabezpieczania danych gromadzonych za pomoca oprogramowania InfoMedica oraz w razie konieczności - awaryjne odtwarzanie na wniosek Zamawiającego stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych. 4.Zarządzanie programem firmy Asseco Poland SA - InfoMedica. Usługa dotyczy 8 modułów: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki (Ewidencja Czasu Pracy) 5.Informowanie Dyrekcji Uniwersyteckiej Kliniki Stomatologicznej w Krakowie (Zamawiającego) o wszelkich zmianach i problemach w systemie InfoMedica, 6.Wykonawca musi mieć umiejętność do obsługi 8 modułów użytkowanych przez UKS: Środki Trwałe, Gospodarka Materiałowa, Finanse - Księgowość, Koszty, Kadry, Płace, Rejestr Sprzedaży, Grafiki ( Ewidencja Czasu Pracy) 7.Wykonawca zobowiązuje się do nadzoru nad funkcjonowaniem bazy danych Oracle programu InfoMedica. 8.Prace serwisowe i instalacyjne wykonywane podczas bezpośredniej wizyty Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego muszą być wykonywane w dni robocze, w czasie godzin pracy administracji UKS tj. 8:00 do 15:30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach