Przetargi.pl
Usługa kompleksowego żywienia pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bracka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4537110, 4537171 , fax. 324 555 325
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
    ul. Bracka 13
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 032 4537110, 4537171, fax. 324 555 325
    REGON: 29769000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscp.wodzislaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego żywienia pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) sporządzanie całodziennych posiłków w kuchni Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2019 poz.1252 z póź. Zm.), wraz z wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, b) dostarczenie przygotowanych przez Wykonawcę posiłków całodziennych w ilości szacunkowej 70 pełnych całodniowych posiłków na dobę 51 100 dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca, zgodnie z nałożonym na Zamawiającego obowiązkiem rozbudowy bazy łóżkowej na wypadek ogłoszenia podwyższonej sytuacji kryzysowej zastrzegamy sobie możliwość zamówienia 34 pełnych całodniowych posiłków na dobę. Nastąpi to tylko w sytuacjach kryzysowych (podst. prawna Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27.06.2012 r. Dz. U. 2012 poz. 741 oraz Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. 2019 poz. 1541 z póź. zm.) c) odbiór brudnych pojemników typu GN po rozdzieleniu posiłków i ich zmywanie we własnym zakresie, rozdzielenie posiłków będzie dokonywane przez Zamawiającego we własnym zakresie, Zamawiający wymaga zastosowanie jednorazowych naczyń, posiadających atest dopuszczający do kontaktu z żywnością, odpowiadający wymaganiom ogólnym określonym w rozporządzeniu (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG ( talerze, kubki itd., talerz płaski średnica 22-25cm, talerz głęboki 500-750ml ). Koszt wywozu zużytych naczyń leży po stronie Zamawiającego. Nie istnieje możliwość mycia pojemników i naczyń w obiektach Zamawiającego. W pierwszym tygodniu realizacji umowy Wykonawca dostarczy jednorazowo sztućce plastikowe, jednorazowe w ilości 500 łyżek, 500 widelców, 500 noży i 500 łyżeczek na okres trwania umowy oraz 500 szt. kubków jednorazowych do napoi gorących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15894220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach