Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2020-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 52360800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa źródła skojarzonego w budynku basenu WODNIK w Czechowicach-Dziedzicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: „Budowa źródła skojarzonego w budynku basenu WODNIK w Czechowicach-Dziedzicach” realizowanego w trybie „projektuj i buduj”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji zadania oraz w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu prac projektowych i robót budowlanych. Charakterystyka nadzorowanego zakresu prac: Zakres przewidziany do wykonania przez Wykonawcę prac projektowych i robót budowlanych określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, SIWZ dla zadania „Budowa źródła skojarzonego w budynku basenu WODNIK w Czechowicach-Dziedzicach” – ogłoszenie zamieszone w dniu 17.04.2020 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach (www.bip.czechowice-dziedzice.pl) znak sprawy: ZP.271.12.2020. Obiekt inwestycji znajduje się przy ul. Legionów 145 w Czechowicach-Dziedzicach. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności Inspektora nadzoru oraz inne istotne warunki zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacja przetargowa dostępna na stronie internetowej. Pełna dokumentacja przetargu na realizację robót do pobrania na: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/22859585 w zakładce „Zamówienia Publiczne” Znak sprawy: ZP.271.12.2020. Zakres obowiązków Wykonawcy: Podstawowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego wynika z przepisów ustawy Prawo budowlane. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto m.in.: - reprezentowanie Zamawiającego przy wykonywanych na jego rzecz opracowaniach projektowych i robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - ochrona interesów Zamawiającego oraz współdziałanie z nim i wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego mając na względzie dotrzymanie postanowień umowy zawartej z Wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych, - weryfikacja dokumentacji projektowej sporządzanej przez Wykonawcę prac projektowych pod względem jej zgodności z wymaganiami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, obowiązujących przepisach prawa, decyzjach administracyjnych oraz wiedzą techniczną, - nadzorowanie i weryfikacja optymalizacji rozwiązań projektowych z punktu widzenia technicznego i ekonomicznego, - analizowanie i proponowanie wszelkich zmian w projektach, specyfikacjach, dokumentacjach technicznych, które mogą się okazać niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych, - szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową nadzorowanego zadania, terenem inwestycji i jego uzbrojeniem przed rozpoczęciem robót budowlanych, , - wyjaśnianie z projektantem na etapie projektowania i wykonawstwa wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową i techniczną, - kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską, - prowadzenie pod względem merytorycznym i rachunkowym kontroli i weryfikacji kosztorysów budowlanych dotyczących nadzorowanych robót, - organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, roboczych itp. dotyczących realizowanych prac projektowych oraz robót budowlanych, w tym przygotowywanie materiałów na narady, sporządzanie z nich protokołów, przekazywanie ich Zamawiającemu oraz egzekwowanie podjętych w nich ustaleń, - w razie zaistnienia z uzasadnionych przyczyn, uzgadnianie z Projektantem oraz kierownikiem budowy wprowadzenia niezbędnych zmian i poprawek do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót, mieszczących się przedmiotowo w zakresie objętym umową, - rozwiązywanie na bieżąco problemów technicznych zgłoszonych przez Wykonawcę robót instalacyjnych i budowlanych, a możliwych do rozwiązania w ramach posiadanych przez Wykonawcę uprawnień zawodowych, - informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, mogących mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania robót, pogorszenie jakości prac, - stała kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów b.h.p i ochrony p.poż. w trakcie realizacji robót, - przeciwdziałanie awariom, zagrożeniom bezpieczeństwa ludzi i katastrofom budowlanym konstrukcji lub elementów obiektu, z uprawnieniami do zlecenia Wykonawcy robót budowlanych wpisem do dziennika budowy koniecznych do wykonania w tym przypadku robót zapobiegających z obowiązkiem niezwłocznego powiadomienia o tym Zamawiającego, - przeprowadzania odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy robót budowlanych do tych odbiorów, - potwierdzanie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonanych robót lub odmowy gotowości – w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbiorów wykonanych robót, - sprawdzanie kompletności sporządzonej przez Wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej, zatwierdzanie dokumentacji odbiorowej, - kontrola rozliczeń finansowych i udział w rozliczeniu końcowym zadania inwestycyjnego w tym m.in. sprawdzanie faktur częściowych i faktury końcowej wraz z weryfikacją i zatwierdzeniem dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę robót projektowo-budowlanych, w terminie do 4 dni od daty dostarczenia dokumentów, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i bieżące dokonywanie w nim zapisów dotyczących przebiegu nadzorowanych robót, - uczestnictwo we wszelkich spotkaniach / komisjach przekazania-przejęcia, odbiorowych, przeglądach gwarancyjnych itp. dotyczących nadzorowanych robót, - wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i formalnych związanych z wdrożeniem i realizacją umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz związanych z realizacją umowy o dofinansowanie zadania. - nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji robót, - prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy, poszczególnych elementów robót budowlanych, również czynności odbiorowych i archiwizowanie za pomocą zdjęć w formie cyfrowej, z pisemnymi komentarzami dla Zamawiającego. - przygotowywanie i sporządzanie na wniosek Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. - składanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań wraz z dokumentacją fotograficzną z przebiegu realizacji inwestycji obejmujących stan zaawansowania nadzorowanych prac (wersja papierowa + elektroniczna), - złożenie końcowego sprawozdania z pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie od rozpoczęcia realizacji zadania do odbioru końcowego (wersja papierowa + elektroniczna), - profesjonalne doradzanie i świadczenie na rzecz Zamawiającego stałych usług doradczych związanych z prawidłową realizacją umowy na roboty budowlane i prace projektowe. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia 2 pobytów w tygodniu* inspektora nadzoru na terenie prowadzonych robót. *UWAGA: W związku z zastosowaniem kryterium oceny ofert – Kryterium częstotliwości inspekcji, Zamawiający wymaga określenia częstotliwości zgodnie z pkt 2 Dział XIV SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów. Zamawiający określił następujące częstotliwości inspekcji (Dział XV SIWZ – Kryteria oceny ofert. Wybór najkorzystniejszej oferty): Przy czym: - minimalna ilość pobytów – 2 razy w tygodniu - maksymalna ilość pobytów – 4 razy w tygodniu Przy zaoferowaniu 2 pobytów w tygodniu - 0 pkt Przy zaoferowaniu 3 pobytów w tygodniu -10 pkt Przy zaoferowaniu 4 pobytów w tygodniu -20 pkt Każdy pobyt inspektora na terenie realizowanego zadania musi być potwierdzony wpisem w „kartę pobytów inspektora nadzoru nad realizowanym zadaniem” zawierającym dokładną godzinę przybycia inspektora na teren realizowanego zadania i jego opuszczenia. ”Karta” ta jest dostępna w godzinach pracy Zamawiającego w jego siedzibie. Inspektor nadzoru przed każdorazowym przybyciem na budowę informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o godzinie przyjazdu, jak i planowanym wyjeździe. Zadanie „Budowa źródła skojarzonego w budynku basenu WODNIK w Czechowicach-Dziedzicach” zostało wybrane do dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, w ramach naboru nr RPSL.04.04.00-IZ.01-24-295/18 ogłoszonego przez Instytucję Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi priorytetowej IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działania 4.4. Wysokosprawna kogeneracja. Warunki dotyczące gwarancji 1. Strony postanawiają rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji. Termin odpowiedzialności gwarancyjnej kończy swój bieg łącznie z upływem terminu zakończenia okresu gwarancyjnego wykonawcy robót budowanych, nad którymi Wykonawca pełni nadzór. 2. W ramach gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego świadczenia usług będących przedmiotem umowy, w celu doprowadzenia do usunięcia wszelkich wad w nadzorowanych i odebranych robotach budowlanych, które ujawnią się w okresie gwarancji. 3. Strony postanawiają rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji na roboty budowlane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.4. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-04-30 - Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu - Podniesienie dróg najazdowych oraz wiaduktu drogowego w ciągu DW 933 w Jastrzębiu-Zdroju – dokończenie zadania
Dodano: 2024-04-29 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej Nr 2950S (ul. Wilkowicka) nad torami PKP w miejscowości Toszek
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2024-03-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn." Budowa lub modernizacja dróg na terenie Gminy Rudnik wraz z ukształtowaniem i wzmocnieniem skarp "
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej nad realizacją zadania: "Wykonanie remontu wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w budynku mieszkalnym, Częstochowa ul. Gombrowicza 1"
Dodano: 2024-01-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Budowa hali widowiskowo-sportowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Toszku, w formule zaprojektuj i wybuduj’’
Dodano: 2023-11-09 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: ”Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na kompleks sportowo-kulturalno-oświatowy z salą terapii ruchowej dla osadzonych”
Dodano: 2023-08-09 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Poprawa skuteczności rekrutacji SW-nowe kwatery dla funkcjonariuszy; Zakład Karny w Raciborzu””
Dodano: 2023-07-26