Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 237-80-00
  • Data zamieszczenia: 2024-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    Bolesława Chrobrego 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. (32) 237-80-00
    REGON: 276257771
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego zadania pn. „Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek”2. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art.25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz doradztwo na etapie prowadzonych postępowań i realizowanych umów w zakresie nadzorowanego zadania. 3. Opis prac nadzorowanych: 1) W zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.a) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania oferentów.b) Ocena ofert.2) W zakresie organizacji prac projektowych:a) Dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego i Wykonawcy zadania oględzin terenu i obiektów, weryfikację dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ i umowie oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej,3) W zakresie materiałów przedprojektowych:a) Opiniowanie rozwiązań projektowych w zakresie funkcjonalności i standardu wykończenia obiektów. 4) W zakresie koncepcji architektoniczno - przestrzennej:a) Opiniowanie złożonych do Zamawiającego proponowanych rozwiązań,b) Uzgodnienie koncepcji łącznie z Zamawiającym,5) W zakresie projektów budowlanych:a) Nadzór nad wykonaniem pełno branżowych projektów budowlanych dla projektowanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg, b) Opiniowanie przedłożonego planu BIOZ dla robót objętych projektem budowlanym, c) Opiniowanie przedłożonej specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych,d) Zatwierdzenie wykonanych przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,6) W zakresie projektów wykonawczych: a) Zaopiniowanie wykonanych wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych.Opis prac będącym przedmiotem nadzoru (ETAP A):1) Zatwierdzenie wykonanej przez Wykonawcę robót koncepcji architektoniczno-przestrzennej, poprzez nadanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej przed kontynuowaniem dalszych prac projektowych,2) Zatwierdzenie wykonanych projektów budowlanych,3) Zatwierdzenie wykonanych projektów budowlanych na podstawie zatwierdzonej koncepcji,4) Zaopiniowanie wykonanych projektów organizacji ruchu,5) Zatwierdzenie wykonanych przedmiarów i kosztorysów szczegółowych,6) Zaopiniowanie przygotowanych wniosków i uzyskanych w imieniu Inwestora stosownych pism, postanowień i decyzji uprawniających do prowadzenia robót budowlanych,7) Zatwierdzenie wykonanych projektów wykonawczych dla poszczególnych obiektów stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektów budowlanychOpis prac będącym przedmiotem nadzoru (ETAP B):1) Remont i wykonanie obiektów wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi niezbędnymi do ich funkcjonowania i robót budowlanych towarzyszących, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej,2) Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacją projektową posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji,3) Urządzenie zieleni na podstawie dokumentacji projektowej,4) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów,5) Uzyskanie dokumentów uprawniających do użytkowania wykonanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem, 4. Program funkcjonalno-użytkowy dostępny jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/7297425. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach