Przetargi.pl
Pełnienie obow. inspektorów nadzoru inwestorskiego specj. inżynieryjnej drogowej, specj. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszcz. dla zad. pn: „Budowa i modernizacja dróg(..)”

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    Zwycięstwa 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    REGON: 276257759
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obow. inspektorów nadzoru inwestorskiego specj. inżynieryjnej drogowej, specj. instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszcz. dla zad. pn: „Budowa i modernizacja dróg(..)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla części I: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej nad zadaniem: „Budowa i modernizacja dróg gminnych” oraz wykonywanie czynności polegających na: - weryfikacji dokumentacji projektowej pod kątem jej kompletności i zgodności z przepisami prawai zawartymi umowami,- prowadzeniu cotygodniowych Rad budowy z udziałem wykonawcy robót budowlanych,w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,w oparciu o dokumentacje techniczne i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zgodnie z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia. Dokumenty dla zadania są dostępne pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/113/procurement, postępowanie nr ZWRZP.271.00005.2024.Odpowiedzialność Wykonawcy robót budowlanych, nad którymi wykonywany będzie nadzór inwestorski z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne, 84 miesiące licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I oraz części II stanowi załącznik nr 4 do SWZ.Dla części II:Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej nad zadaniem: „Budowa i modernizacja dróg gminnych” oraz wykonywanie czynności polegających na: - weryfikacji dokumentacji projektowej pod kątem jej kompletności i zgodności z przepisami prawai zawartymi umowami,- prowadzeniu cotygodniowych Rad budowy z udziałem wykonawcy robót budowlanych, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym,w oparciu o dokumentacje techniczne i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), zgodnie z wymaganiami specyfikacji warunków zamówienia. Dokumenty dla zadania są dostępne pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/113/procurement, postępowanie nr ZWRZP.271.00005.2024Odpowiedzialność Wykonawcy robót budowlanych, nad którymi wykonywany będzie nadzór inwestorski z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne, 84 miesiące licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych.W przypadku okresowej realizacji robót nie będących przedmiotem nadzoru, obecność Inspektora na Radzie budowy nie jest obowiązkowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I oraz części II stanowi załącznik nr 4do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – nie mniejszą niż100 000,00 zł – dla każdej z części (szczegóły opisano w Załączniku nr 5a oraz załączniku nr 5b do SWZ).4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:a) dla części I:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:- minimum 1 jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba musi być zrzeszona we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.b) dla części II:- minimum 1 jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej lub odpowiadające im zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane(Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wyżej wymieniona osoba musi być zrzeszona we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.U Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023 pozycja 334).Uwaga:W przypadku złożenia ofert dla obu części Zamawiający dopuszcza łączne wykazanie przez Wykonawcę/Wykonawców jednej osoby pod warunkiem, że osoba ta będzie spełniać wymagania o których mowa powyżej w pkt 4 lit a i lit b.Uwaga:Zamawiający wskazuje, że w ROZDZIAŁ XIII BADANIE OFERT ORAZ KRYTERIA OCENY OFERT SWZ wyznaczono pozacenowe kryteria oceny ofert, odnoszące się do osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia dla każdej z części wskazanej w ust. 3 pkt 4 lit. a i lit. b tj. dot. osoby posiadającej uprawnienia budowlane: dla części I - w specjalności inżynieryjnej drogowej, dla części II - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowejWykazując spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca winien mieć na uwadze regulacje z art. 117 ust.3 oraz 118 ust.2 ustawy Pzp tj.:- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,- w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach