Przetargi.pl
usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4849631; 4849694;4849664 , fax. 91 484 96 80
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
    ul. Stoisława 6 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4849631; 4849694;4849664, fax. 91 484 96 80
    REGON: 00000041900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków, przez okres obowiązywania umowy. 2. Ogólne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jakościowymi powszechnie uznawanymi, - usługa sprzątania świadczona jest codziennie (tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), - w okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania chodników i parkingów w stanie odśnieżonym i posypanym piachem świadczona jest codziennie, również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, 2) Wykonawca winien stosować środki czystości dobrej jakości, posiadające atest PHZ, przeznaczone do danego typu powierzchni: a) podłóg - panele, parkiet, terakota, linoleum, marmorette, wykładzina dywanowa, b) mebli - drewno, szkło, płyta meblowa, tapicerka meblowa, c) powierzchni pokrytych glazurą, d) armatury białej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegający osadzaniu się kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej, 3) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dostarczenia wszelkich maszyn i urządzeń oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczania środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym środków chemicznych i czyszczących, kostek dezynfekcyjnych do WC, odświeżaczy powietrza, wkładów foliowych do koszy na śmieci) oraz utylizacji opakowań po zużytych środkach, d) usuwania z terenu posesji liści, śniegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczania piasku i soli do posypywania w okresie zimowym, 4) po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowiązek sprzątania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość maksymalnie 6-krotnego sprzątania po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy (poszczególne prace remontowe mogą być wykonywane w każdej z lokalizacji). 3. Zamawiający zapewnia zakup we własnym zakresie: papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła do dozowników. 4. Wykaz lokalizacji budynków oraz zestawienie powierzchni do sprzątania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Zakres czynności w ramach sprzątania zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudnił przy realizacji zamówienia, co najmniej w wymiarze ? etatu, minimum 4 pracowników będących osobami niepełnosprawnymi, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Zamawiający nie uzna powyższego wymogu za spełniony, w przypadku zatrudnienia większej liczby pracowników, ale z mniejszym wymiarem etatu każdego z nich. 7. Zamawiający ogranicza możliwość ubiegania się o zamówienie tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 6 000 zł, przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach