Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ludowa 1c/111
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8433182 , fax. 0-74 8433182
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Ludowa 1c/111 1c/111
58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8433182, fax. 0-74 8433182
REGON: 89050616700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kampanii promocyjnej projektu Pracuj sprawnie.pl na portalach internetowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa jednomiesięcznej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Pracuj sprawnie.pl na internetowych portalach tematycznych dotyczących niepełnosprawności oraz na internetowych portalach ogólnych, skierowana przede wszystkim do pracodawców z Dolnego Śląska i do osób niepełnosprawnych na Dolnym Śląsku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (SIWZ rozdz. VI)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz: w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) należycie wykonali, a w przypadku usług wykonywanych w sposób okresowy lub ciągły należycie wykonują, co najmniej 3 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie o wartości 100.000 zł brutto każda; dysponują lub będą dysponować zespołem wykwalifikowanych pracowników, składającym się z co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawcy: oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownym i akceptuje je; oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki SIWZ; wskazanie, na podstawie art. 36 ust. 4, części zamówienia zlecanego podwykonawcom; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwej jednostki terenowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek; aktualne zaświadczenie wydane przez organ podatkowy o niezaleganiu w podatkach; pełnomocnictwo osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba, której umocowanie wynika z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie o wartości 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (do każdej usługi wskazanej w wykazie należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie); wykaz co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (SIWZ rozdz. V pkt 2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.hb.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 w zakresie działań w Internecie oraz prasie
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych
Dodano: 2016-03-31 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
Dodano: 2015-11-08 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-02 - Kampania informacyjno-promocyjna nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy (2014-2020) (nr DU-Z.272.73.2015)
Dodano: 2015-07-29 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2015-04-09 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-11 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
Dodano: 2014-10-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektów: 1. Rewitalizacja kamienic komunalnych położonych przy ul. Chrobrego 34A, Niemcewicza 34, Rydygiera 43 we Wrocławiu. 2. Dziedziniec artystyczny - adaptacja budynków oficynowych i wnętrza podwórzowego przy ul. Rydygiera 25-27 we Wrocławiu, na otwarte pracownie artystyczne
Dodano: 2014-09-08 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2014-04-29