Przetargi.pl
Usługa kampanii promocyjnej projektu Pracuj sprawnie.pl na portalach internetowych

Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ludowa 1c/111
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8433182 , fax. 0-74 8433182
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Ludowa 1c/111 1c/111
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8433182, fax. 0-74 8433182
    REGON: 89050616700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kampanii promocyjnej projektu Pracuj sprawnie.pl na portalach internetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa jednomiesięcznej kampanii informacyjno-promocyjnej projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Pracuj sprawnie.pl na internetowych portalach tematycznych dotyczących niepełnosprawności oraz na internetowych portalach ogólnych, skierowana przede wszystkim do pracodawców z Dolnego Śląska i do osób niepełnosprawnych na Dolnym Śląsku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (SIWZ rozdz. VI)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz: w okresie ostatnich trzech lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) należycie wykonali, a w przypadku usług wykonywanych w sposób okresowy lub ciągły należycie wykonują, co najmniej 3 usługi polegające na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie o wartości 100.000 zł brutto każda; dysponują lub będą dysponować zespołem wykwalifikowanych pracowników, składającym się z co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów wymaganych od wykonawcy: oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownym i akceptuje je; oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki SIWZ; wskazanie, na podstawie art. 36 ust. 4, części zamówienia zlecanego podwykonawcom; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie z właściwej jednostki terenowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek; aktualne zaświadczenie wydane przez organ podatkowy o niezaleganiu w podatkach; pełnomocnictwo osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy nie jest to osoba, której umocowanie wynika z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na przygotowaniu i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w Internecie o wartości 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (do każdej usługi wskazanej w wykazie należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie); wykaz co najmniej trzech osób, z których każda posiada co najmniej 1 rok doświadczenia w zakresie planowania i realizowania kampanii informacyjno-promocyjnych w Internecie, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (SIWZ rozdz. V pkt 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.hb.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach