Przetargi.pl
Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przeprowadzenie dwutygodniowej kampanii reklamowej Wrocławia w oparciu o najpowszechniejsze nośniki reklamowe typu citylight format 1,2m x 1,8m wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu w związku z realizacją kampanii promocyjnej Wrocławia w ośmiu miastach Polski tj.: Kraków, Poznań, GOP, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław, Szczecin i Łódź. 2. Zamawiający zobowiązuje się nie później niż w terminie 3 dni poprzedzających początek kampanii reklamowej przesłać na wskazany przez Wykonawcę adres mailowy projekty plakatów. Plakaty przeznaczone do ekspozycji na nośnikach typu citylight, mają być wykonane na papierze o gramaturze 140-180 g/m2. Istotne elementy graficzne materiału reklamowego nie mogą się znajdować w odległości mniejszej niż 5 cm od jego krawędzi. 3. Obowiązki Wykonawcy a) Wykonawca zobowiąże się do wydrukowania plakatów wg projektu przygotowanego przez Zamawiającego, b) Wykonawca zobowiąże się do rozpoczęcia wywieszania plakatów pierwszego dnia kampanii promocyjnej (pod warunkiem, że dzień ten jest dniem roboczym). c) Wszystkie nośniki reklamowe powinne być rozmieszczone w centrach miast oraz w miejscach, w których najczęściej przebywają osoby uczące się i aktywne zawodowo oraz prywatnie np. uczelnie, kina, teatry, opery, muzea, centra handlowe, centra miast, dworce PKP, PKS itp. Plakaty powinny być utrzymane na nośnikach w dobrym stanie, przez cały okres kampanii. Uwaga: Minimalna ilość nośników reklamowych we wszystkich 8. miastach to: 450 szt. citylight
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób doboru nośników
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach