Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2015-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
    50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 02190758300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych, tj. podejmowanie przez Wykonawcę, w zamian za wynagrodzenie działań zmierzających do stworzenia oraz utrzymania w podmiotowym otoczeniu Zamawiającego pozytywnego wyobrażenia o Zamawiającym lub projektach bądź usługach oferowanych przez Zamawiającego, a także kształtowanie wzajemnych relacji między Zamawiającym a odbiorcami jego usług, jak również zarządzanie procesami komunikacyjnymi między Zamawiającym a odbiorcami jego usług oraz mediami przez świadome, celowe i systematyczne kształtowanie tych procesów. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji, na podstawie odrębnie składanych zleceń, następujących usług: 1) analiza zachowania i zwyczajów grupy celowej produktu lub usługi Zamawiającego w celu wyselekcjonowania kanałów komunikacji z odbiorcami usług lub towarów Zamawiającego, 2) tworzenie i organizacja kampanii reklamowych w oparciu o dostępne i wyselekcjonowane nośniki reklamy zewnętrznej zgodnie z wylistowanymi formatami i specyfikacją danych nośników, 3) Optymalizacji realizowanych kampanii, 4) Wydruk, montaż oraz serwis naprawczy dla zakupionych nośników oraz w ramach zaplanowanych i realizowanych kampanii Out Of Home (OOH), 5) Logistyka w obszarze terminowego dostarczenia do grafika poprawnej specyfikacji technicznej w zakresie danego nośnika reklamowego, 6) Logistyka w obszarze terminowego dostarczenia ekipie wyklejającej lub montującej dany nośnik w prawidłowym formacie. 7) Ubezpieczenie OC nośników, 8) realizacji i dostarczeniu raportów zdjęciowych- po wykonaniu kampanii. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, w tym warunki płatności, zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ i projekcie umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 12000zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: nr 80 1020 5226 0000 6002 0416 4109 w banku PKO Bank Polski z tytułem: wadium - przetarg nr ZP/ADM/PN/9/2015. 5. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem - WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Wadium wnoszone w formach: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 UPzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 UPzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 UPzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Strategia Outdoor
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach