Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7769643 , fax. 71 7769141, 7769702
- Data zamieszczenia: 2015-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7769643, fax. 71 7769141, 7769702
REGON: 93195038200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania informacyjno-promocyjna nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy (2014-2020) (nr DU-Z.272.73.2015) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie, przygotowanie, koordynacja i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nt. możliwości wykorzystania środków unijnych nowej perspektywy 2014-2020. Postępowanie ma na celu wyłonienie wykonawców działań informacyjnych i promocyjnych, którzy przeprowadzą akcję promującą wykorzystanie Funduszy Europejskich oraz akcję informacyjno-promocyjną skierowaną do różnorodnych grup docelowych będących potencjalnymi beneficjentami środków unijnych na Dolnym Śląsku. Poinformowanie o nowej perspektywie unijnej 2014-2020 na Dolnym Śląsku i możliwościach wykorzystania środków europejskich oraz zbudowanie świadomości dostępności tych środków, pobudzenie aktywności w ubieganiu się o środki unijne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja kampanii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umwd.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 w zakresie działań w Internecie oraz prasie
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outdoorowych
Dodano: 2016-03-31 - Przeprowadzenie kampanii reklamowej Europejskiej Stolicy Kultury - Wrocław 2016 w zakresie nośników outoorowych
Dodano: 2015-11-08 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu
Dodano: 2015-09-02 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2015-04-09 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Dodano: 2015-02-11 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Dzień Życzliwości na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 480 szt. wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w ośmiu miastach w Polsce.
Dodano: 2014-10-14 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektów: 1. Rewitalizacja kamienic komunalnych położonych przy ul. Chrobrego 34A, Niemcewicza 34, Rydygiera 43 we Wrocławiu. 2. Dziedziniec artystyczny - adaptacja budynków oficynowych i wnętrza podwórzowego przy ul. Rydygiera 25-27 we Wrocławiu, na otwarte pracownie artystyczne
Dodano: 2014-09-08 - Kampania promocyjna Wrocławia pod hasłem Festiwal Kulinarny Europa na Widelcu na nośnikach reklamy zewnętrznej wraz z wydrukiem plakatów w ilości około 300 sztuk wg przygotowanego przez Zamawiającego projektu plakatu, w sześciu miastach w Polsce
Dodano: 2014-04-29 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej projektu Renowacja neoklasycystycznego budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia znajdującego się we Wrocławiu przy pl. Nowy Targ 1/8.
Dodano: 2014-04-17