Przetargi.pl
Usługa edukacyjna dla projektu pn. Szkoły równych szans w gminie Skomlin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Gmina Skomlin ogłasza przetarg

  • Adres: 98-346 Skomlin, ul. Trojanowskiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8864477 , fax. 043 8864477 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skomlin
    ul. Trojanowskiego 1 1
    98-346 Skomlin, woj. łódzkie
    tel. 043 8864477, fax. 043 8864477 w. 13
    REGON: 73093473700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa edukacyjna dla projektu pn. Szkoły równych szans w gminie Skomlin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zespołu Szkół w Skomlinie. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn.:Szkoły równych szans w gminie Skomlin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 18 części. Część nr 1: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje informatyczne Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 2: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej kl. IV i V Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 3: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej kl. IV i V Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 4: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje matematyczne dla uczniów szkoły podstawowej kl. IV-VI Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 5: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje matematyczne dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 6: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z chemii i fizyki dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 7: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 8: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 9: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka angielskiego dla uczniów szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 102 godziny lekcyjne na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 10: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka angielskiego dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 102 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 11: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka niemieckiego dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 102 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 12: Zajęcia pozalekcyjne rozwijające kompetencje z języka ojczystego dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 102 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 13: Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 14: Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów gimnazjum Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 15: Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów kl. I-III szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 16: Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów kl. I-III szkoły podstawowej Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 17: Zajęcia pozalekcyjne Doradztwo i opieka pedagogiczno - psychologiczna dla uczniów ZS Wymiar zajęć: 51 godzin lekcyjnych na grupę Uczestnicy zajęć: 1 grupa uczniów Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Część nr 18: Zajęcia dla uczniów III klas gimnazjum z doradztwa zawodowego - zaj. grupowe raz w m-cu dla każdej grupy (2 gr.) - razem 30 godz. lekcyjnych oraz indywidualne konsultacje zawodowe po 1 godz. na ucznia w każdym półroczu - razem 100 godzin lekcyjnych. Termin realizacji: od podpisania umowy do 15.06.2015r. Opis przedmiotu wspólny dla wszystkich części: Zajęcia powinny być realizowane z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i multimedialnego (laptop, rzutnik multimedialny, tablica interaktywna, magnetofon/odtwarzacz CD). 3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: a.Harmonogram realizacji zajęć musi być uzgodniony z dyrektorami poszczególnych szkół i wymaga pisemnego zatwierdzenia. Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkoły w zakresie dostępności sal dydaktycznych oraz być dostosowany do planu zajęć szkolnych uczestników. b.przez godzinę zajęć lekcyjnych rozumie się 45 minut; c.przeprowadzenia zajęć we wskazanych pomieszczeniach (salach) szkolnych udostępnionych bezpłatnie przez Zamawiającego wraz z dostępem do wybranego sprzętu i pomocy dydaktycznych. Miejsce realizacji: sale szkolne w ZS w Skomlinie. d. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania udostępnionych pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. e.Wykonawca przedłoży szczegółowy program zajęć ze wskazaniem ilości godzin przewidzianych na dane zagadnienie przed rozpoczęciem zajęć; f.Wykonawca zapewnia na czas zajęć sprzęt i pomoce dydaktyczne, które nie stanowią wyposażenia szkoły, a są niezbędne do należytego przeprowadzenia zajęć; g.zajęcia powinny być prowadzone zgodnie z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy; Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad uczestnikami zajęć w czasie ich prowadzenia oraz podczas przerw; h.realizacji zajęć przez wykładowców, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie zawodowe i przygotowanie pedagogiczne; i.Prowadzący zajęcia wypełnia miesięczne kart czasu pracy wg wzoru określonego przez Zamawiającego, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności, oraz zobowiązuje się do ich dostarczania Zamawiającemu w terminie do 3 dni roboczych po upływie miesiąca; j.zapewnienia należytej ochrony danych osobowych uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego; k.Wykonawca zobowiązany jest do: -Wykonawca (przed rozpoczęciem zajęć) zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu do akceptacji Programu zajęć na podstawie których będą realizowane zajęcia. - dokumentowania obecności uczestników na zajęciach ich podpisami na listach obecności, - niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nie zgłoszeniu się któregokolwiek uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacji, które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy, - poinformowania uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - prowadzenia odpowiedniej dokumentacji zajęć, w szczególności dziennika zajęć i list obecności na formularzach, których wzór określi Zamawiający, - oznakowania pomieszczeń (sal), w których jest realizowany projekt oraz dokumentacji zajęć (listy obecności, harmonogram zajęć, dziennik zajęć) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 i uwagami Zamawiającego (stosowania logotypów Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, wraz z informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), - współpracy z Zamawiającym przy promocji oraz monitorowaniu działań związanych z zajęciami (ankiety ewaluacyjne, niezbędne zestawienia lub sprawozdania z przebiegu), - przeprowadzenia testów sprawdzających poziom wiedzy i umiejętności uczestników zajęć na pierwszym i na ostatnim spotkaniu w celu oceny efektywności zajęć. Wyniki przeprowadzonych testów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Pozostałe warunki realizacji oraz wymogi wobec Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach