Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3366126 , fax. 22 3366192
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
ul. Szwoleżerów 5
00-464 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3366126, fax. 22 3366192
REGON: 01254763400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) dostarczenie fabrycznie nowych 21 szt. urządzeń wielofunkcyjnych / kserokopiarek, do jednostek w Dzielnicy Śródmieście w Warszawie 2) utrzymywania stałej i nieprzerwanej sprawności dostarczonych urządzeń; 3) zapewnienia pełnego serwisu dla dostarczonych urządzeń tj. wykonania przeglądów okresowych według wskazań producenta), napraw (usuwania awarii) i wymiany części zamiennych oraz zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów; 4) Zainstalowania w urządzeniach zintegrowanych z systemem Zamawiającego czytników kart zbliżeniowych umożliwiających autoryzację użytkownika w systemie druku. 5) Objęcia wszystkich dostarczonych urządzeń systemem druku podążającego posiadającego następujące funkcjonalności: przechowywanie prac użytkowników na serwerze centralnym do czasu autoryzacji użytkownika na urządzeniu wielofunkcyjnym; zwolnienia pracy zadanej przez użytkownika na dowolnych urządzeniu objętym systemem wydruku; integracja z dostarczonymi urządzeniami bez stosowania zewnętrznych terminali do obsługi i zarządzania kolejką wydruku; blokowanie wszystkich funkcji urządzenia wielofunkcyjnego do momentu poprawnego uwierzytelnienia - uwierzytelnienie na urządzeniu musi się odbywać z wykorzystaniem jednej z dostępnych metod: loginu i hasła, karty zbliżeniowej, kodu PIN; obsługę i dostarczenie wszystkich wymaganych licencji i wsparcia technicznego dla 230 użytkowników na cały okres obowiązywania umowy 6) Objęcia wszystkich dostarczonych urządzeń systemem monitoringu posiadającego następujące funkcjonalności: zautomatyzowane wykrywanie, obsługa awarii, niedostępności oraz braku materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach; prezentowanie dostępności urządzeń drukujących (aktualizowanie informacji co określony interwał czasu); odczytywanie danych o urządzeniu zawierających informacje minimum o: nazwa i model urządzenia, wersja firmware, lokalizacja urządzenia; odczytywanie liczników urządzeń w podziale na wydruki kolorowe, wydruki czarno-białe i skany; odczytywanie liczników urządzenia w podziale na licznik globalny, monochromatyczny oraz kolorowy; gromadzenie informacji o stanie wszystkich materiałów eksploatacyjnych dostępnych w urządzeniu takich jak tonery, bębny, pojemnik na toner zużyty, fuser, developer, pas transferowy, filtr; gromadzenie informacji archiwalnych o materiałach eksploatacyjnych pracujących w danym urządzeniu; obsługa automatycznie generowanych powiadomień w formie wiadomości e-mail przesyłanych do serwisu Wykonawcy o usterce konkretnego urządzenia; możliwość rejestrowania usterek urządzeń wraz z datą wystąpienia, opisem usterki oraz numerem seryjnym urządzenia; możliwość generowania raportów zawierających informacje o wszystkich dostępnych w systemie urządzeniach oraz stanach liczników i wartościach procentowych dostępnych materiałów eksploatacyjnych; 7) dostarczenia urządzeń zastępczego w przypadku niemożliwości dotrzymania czasu usunięcia awarii urządzenia, o nie gorszych parametrach; 8) przeprowadzenia szkolenia dla użytkowników urządzenia w dniu i miejsca instalacji; 9) pełnej dyspozycyjności i stałej łączności telefonicznej; 10) ubezpieczenia urządzeń we własnym zakresie, 11) po zakończeniu umowy odbioru urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 4.000,00 zł słownie złotych: cztery tysięcy i 00/100 podając nr postępowania TZ-134/U/19 oraz przedmiot zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiając nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dla potwierdzenia spełniania dodatkowych wymogów stawianych Wykonawcom: a)aktualny certyfikat autoryzacji producenta lub ich przedstawicieli na terenie Polski znajdujących się w posiadaniu Wykonawcy wystawiony na Wykonawcę; b)aktualny certyfikat normy zarządzania środowiskowego; c)aktualny certyfikat normy zarządzania bezpieczeństwem informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów biurowych dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa i montaż wyposażenia: AGD, sprzętu elektrycznego do nowego przedszkola przy ul. Cokołowej 2 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
Dodano: 2022-12-16 - Dostawa komputerów Mini PC dla Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2022-11-16 - Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej
Dodano: 2022-10-14 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wraz z serwisem
Dodano: 2021-11-25 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-05-28 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa urządzenia HSM na potrzeby rozbudowy środowiska testowego systemu mObywatel
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2020-09-02