Przetargi.pl
Usługa drukowania materiałów merytorycznych i informacyjnych wraz z ich opracowaniem graficznym i dostawą w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-347 Warszawa, Wybrzeże Kościuszkowskie 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5527261 , fax. 0-22 5527260
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    Wybrzeże Kościuszkowskie 47 47
    00-347 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5527261, fax. 0-22 5527260
    REGON: 14058042800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa drukowania materiałów merytorycznych i informacyjnych wraz z ich opracowaniem graficznym i dostawą w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów merytorycznych i informacyjnych wraz z ich opracowaniem graficznym i dostawą w ramach Projektu: Doskonalenie zawodowe pracowników wymiaru sprawiedliwości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. I. Usługa drukowania wraz z dostawą materiałów merytorycznych oraz szkoleniowych 1. Druk materiałów merytorycznych w okresie od 1 czerwca 2009 do 18 grudnia 2009 w 25 partiach. Nakład całkowity: 170 000 stron A4 z dwiema dziurkami 2.Zadruk przekładek kartonowych treścią dostarczoną przez KSSIP w okresie od 1 czerwca 2009 do 18 grudnia 2009 w 25 partiach. Nakład całkowity: 10 000 przekładek kartonowych, kolorowych, jednolitych, do formatu A4 z dwiema dziurkami pozwalającymi na umieszczenie w segregatorze. 3. Zadruk segregatorów z mechanizmami do wpinania dokumentów w okresie od 1 czerwca 2009 do 18 grudnia 2009 w 25 partiach.. Segregatory dwuszczękowe o szerokości 2,4409 in wykonane z jednolitej tektury kaszerowanej (oklejonej) od strony zewnętrznej i wewnętrznej zadrukowanym (treścią merytoryczną dostarczoną przez KSSIP, a opracowaną graficznie przez grafika) papierem samoprzylepnym laminowanym folią błyszczącą, z kieszenią przeźroczystą (o wymiarach minimum 80% szerokości i minimum 20% wysokości okładki segregatora) po wewnętrznej stronie segregatora w miejscu przewidzianym na ten cel przez grafika. Nakład całkowity: 1 800 segregatorów. 4. Umieszczenie elementów opisanych w pkt. 2 a) i b) w segregatorach opisanych w pkt. 2 c), według wzoru dostarczonego przez KSSIP dla każdej partii materiałów. II. Usługa drukowania wraz z dostawą materiałów informacyjnych 1. Druk i dostawa 100 egzemplarzy katalogu szkoleń w formie trzydziestostronicowej książeczki zszywanej w formacie A5, druk na papierze błyszczącym. 2. Druk i dostawa w partiach 14 plakatów zadrukowanych treścią przekazaną przez KSSIP, inną dla każdej z partii, przyklejonych na sztywne płyty piankowe o grubości min. 5 mm. 3. Druk i dostawa 5 plakatów informacyjnych wraz ze stojakami roll-up, zawierających treść przekazaną przez KSSIP 4. Druk i dostawa naklejek na folii samoprzylepnej przezroczystej Format: 30x160 mm Ilość: 300 sztuk 5. Druk i dostawa kopert Koperty aktowe, Samoklejące z paskiem (HK) format B4 (250x353 mm), kolor: biały. Ilość: 5 000 sztuk Koperty rozszerzane, Samoklejące z paskiem (HK) z rozszerzanymi bokami i spodem RBD, format B4+ ( 255x390x40 mm), kolor: biały. Ilość: 2 000 sztuk Koperty papierowe Samoklejące z paskiem (HK) Format C 6 (114x162 mm) kolor: biały Ilość : 2 000 sztuk 6. Druk i dostawa obwolut kartonowych na dokumenty w formacie A4 Obwoluty drukowane na kartonie jednostronnie powlekanym. format: 214x303 mm papier: karton jednostronnie powlekany 275g/m2 kolor: biały Ilość: 20 000 sztuk III. Usługa drukowania wraz z dostawą artykułów promocyjnych i biurowych 1. Druk i dostawa notatników firmowych Format A4 (210 x 297 mm), z dwiema dziurkami pozwalającymi na umieszczenie w segregatorze, Ilość kartek w 1 sztuce: 20, Grzbiet klejony, Sztywna kartonowa podkładka, Bez okładki, Liniatura: kratka. Ilość sztuk: 2 000 sztuk 2. Zadruk i dostawa w partiach długopisów firmowych Długopisy automatyczne o obudowie plastikowej matowej z klamrą. Kolor obudowy: biały Kolor klamry: niebieski Wkłady niebieskie Ilość: 3 000 sztuk 3. Wykonanie i dostawa w partiach smyczy firmowych Smycze poliestrowe - taśma w kolorze niebieskim Szerokość: 10 mm Nadruk kolorowy jednostronny w/w log Wyposażone w karabińczyk metalowy i zaczep do telefonu typu /wąs/ Ilość: 3 000 sztuk 4. Druk i dostawa w partiach wizytówek Format 50x90 mm Zadrukowane jednostronnie - pełen kolor Papier:300 g/m2, ecri z prążkami Ilość: 1 000 sztuk (po 100 dla każdego pracownika) 5. Nadruk na pamięć przenośną pen-drive o pojemności 2 GB Ilość: 1 800.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 80.000,00 zł. każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane zostały należycie; c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich); b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających wspólną ofertę). c) wykaz wykonanych/ wykonywanych usług odpowiadających wymaganiom określonym w pkt 6 pkt. 1 lit. b - na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te wykonane zostały należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jest zobowiązany do zastosowania się do wymogów określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87; poz.605 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena jakościowa (techniczna)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kssip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach