Przetargi.pl
„Usługa dalszego zagospodarowania odpadów pochodzących z RIPOK - Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. o. o. z siedzibą we Włodawie”

Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Żołnierzy WiN
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 572 54 30 , fax. 82 572 54 30
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o.
    ul. Żołnierzy WiN 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 82 572 54 30, fax. 82 572 54 30
    REGON: 365525530

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa dalszego zagospodarowania odpadów pochodzących z RIPOK - Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. o. o. z siedzibą we Włodawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa dalszego zagospodarowania odpadów pochodzących z RIPOK - Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. o. o. z siedzibą we Włodawie z podziałem na 3 (trzy) zadania, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba części: trzy. Zadania stanowią poszczególne części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części: Zadanie Nr 1. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) tj. odpady z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) oraz frakcji suchej (20 01 99) – frakcja nadsitowa. Odpady frakcji nadsitowej 19 12 12 w ilości odpadów ok. 1900 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 2. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 odpady palne (paliwo alternatywne) – (półprodukt paliwa alternatywnego powstały w wyniku rozdrobnienia wstępnego oraz sortowania, występują w postaci płatków o średnicy 30 mm) w ilości 1000 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Zadanie Nr 3. Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 (odpady wielkogabarytowe) w ilości 200 Mg/rok z możliwością zwiększenia. Odpady pochodzą z Zakładu Zagospodarowania Odpadów we Włodawie. Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia odzysku odebranych odpadów oraz przekazania pisemnej informacji o prowadzonym procesie odzysku z odebranych odpadów od Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ tj. Formularzu ofertowym. Zamawiający będzie dostarczał przedmiot zamówienia z RIPOK we Włodawie własnymi środkami transportu do instalacji Wykonawcy wskazanej/nych w ofercie. Odpady muszą być poddane przez Wykonawcę procesowi odzysku i/lub recyklingu w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wskazane ilości odpadów mają charakter jedynie orientacyjny (szacunkowy) i służą do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania, co do wydania podanej ilości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenia z tytułu nieodebrania powyższej ilości odpadów. Zamawiający ustala 1 (jedno) miesięczny okres rozliczeniowy za częściową realizację Zamówienia. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen wskazanych w ofercie. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają uprawnienia w zakresie przetwarzania odpadów o kodach: 19 12 12, 19 12 10, 20 03 07 (zgodnie z zadaniem, na które wykonawca złoży ofertę), w procesie odzysku i/lub recyklingu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w pkt. VII.7. ppkt. 6) 7) i 12) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w pkt. VII.7. ppkt. 11) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, i 21 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. VII.7. ppkt. 6) i 7) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty, o których mowa w pkt. VII.7. ppkt. 11) i 12) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VII.7. ppkt. 6), 7), 11) i 12) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 12. Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 14. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach