Przetargi.pl
Usługa cyklicznego sprzątania powierzchni biurowo-socjalnych i holu, należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynkach położonych przy al. Hallera 16/18, przy ul. Andruszkiewicza 5 i przy ul. Piramowicza 1/2

Gdańskie Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 80-426 Gdańsk, Al. Gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5065120, , fax. 058 5065132
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
    Al. Gen. J. Hallera 16/18
    80-426 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5065120, , fax. 058 5065132
    REGON: 36536021800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gcuw

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cyklicznego sprzątania powierzchni biurowo-socjalnych i holu, należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynkach położonych przy al. Hallera 16/18, przy ul. Andruszkiewicza 5 i przy ul. Piramowicza 1/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cyklicznego sprzątania powierzchni biurowo socjalnych i holu, należących do Gdańskiego Centrum Usług Wspólnych w budynkach przy: a) ZADANIE 1 – al. Hallera 16/18, Gdańsk (12 miesięcy) b) ZADANIE 2 – ul. Andruszkiewicza 5, Gdańsk (centrum administracyjno-biurowe „KOGA”) w okresie 4.01.2021 - 31.08.2021 (8 miesięcy) c) ZADANIE 3 – ul. Piramowicza 1/2, Gdańsk (budynek Bursy Gdańskiej) w okresie 4.01.2021 - 31.08.2021 (8 miesięcy) 2. Usługa świadczona będzie w okresie 04.01-31.12.2021 r. 3. Zakup artykułów chemicznych, środków czyszczących i artykułów gospodarczych niezbędnych do świadczenia usług opisanych w ust. 1 OPZ leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca nie będzie naliczał dodatkowych opłat za zakup w/w środków i materiałów. 4. Czynności, o których mowa w ust. 1 OPZ, będą wykonywane przez Wykonawcę za pomocą jego własnego personelu lub personelu podwykonawców. 5. Usługi objęte przedmiotem umowy będą wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 15:30 - 20:00 w przypadku lokalizacji przy al. Hallera 16/18, ul. Andruszkiewicza 5 oraz w godzinach 07:40 - 08:40 dla lokalizacji ul. Piramowicza 1/2. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego harmonogramu pracy pracowników realizujących przedmiot zamówienia dostosowanego do potrzeb Zamawiającego. Harmonogram ten Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu na każde jego żądanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90900000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części w wysokości: a) Część 1: 1 500,00 zł b) Część 2: 1 000,00 zł c) Część 3: 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299), 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 64 1240 1268 1111 0010 7066 4419 z adnotacją: Wadium w przetargu nieograniczonym PN-02/GCUW/2020, wraz z podaniem numeru części. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący o formie wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywającego do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jej bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga kompetencji lub uprawnień. b) posiadania wiedzy i doświadczenia: W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, Wykonawca przedłoży wykaz minimum 2 usług (bez względu na ilość zadań do których Wykonawca przystąpi), wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, które odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia – usłudze związanej ze sprzątaniem powierzchni biurowo-socjalnych instytucji/ firm, gdzie wartość przynajmniej jednej usługi wynosiła 80 000 zł i była realizowana przynajmniej przez 6 miesięcy, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że dysponuje wykwalifikowanym personelem, zatrudnionym na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest samodzielnie, na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia, w tym ilości metrów kwadratowych, z uwzględnieniem specyfiki każdego obiektu, zapewnić wystarczającą liczbę pracowników niezbędnych do wykonania poszczególnego zadania, nie mniejszą jednak niż wymagana w opisie przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach