Przetargi.pl
Dostawa drobiu i wędlin drobiowych oraz mięsa i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobiu i wędlin drobiowych oraz mięsa i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mięsa, wędlin i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach cenowych (załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ). Zamówienie zostało podzielone na części: CZĘŚĆ NR 1 – „Zakup drobiu i wędlin drobiowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”. CZĘŚĆ NR 2- „ Zakup mięsa, wędlin i tłuszczy zwierzęcych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) posiada aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730). Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawcy musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący posiadanych uprawnień doprowadzenia określonych działalności zawodowych, o których mowa w pkt. 2.1, lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ). b) Wypełnione Formularze cenowe odpowiednio dla danej części zamówienia, zawierające ceny jednostkowe (zgodnie z zał. nr 2, 2a, 2b, 2c do SIWZ). c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach