Przetargi.pl
Usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Jagiellońska 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (018) 20 147 33 , fax. (018) 20 147 33
  • Data zamieszczenia: 2012-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem
    ul. Jagiellońska 7 7
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. (018) 20 147 33, fax. (018) 20 147 33
    REGON: 00440436100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopszakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    jest usługa cateringowa dla uczestników projektu systemowego Aktywni i zintegrowani - bardziej samodzielni realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w okresie od 16-07-2012 do 22-10-2012r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dowóz posiłków gotowych dla uczestników projektu na czas trwania działań grupowych. Zamówienie dotyczy dwóch grup uczestników projektu w podziale na 12 i 15 osób. Liczba dostarczanych posiłków w dniu trwania zajęć będzie uszczegóławiana telefonicznie do dwóch godzin przed czasem dostarczenia. Dowóz na miejsce działania grupowego (zgodnie z grafikiem i harmonogramem realizacji projektu) około godziny 15 00 w pojemnikach styropianowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki gorące. 3. Maksymalna ilość posiłków przez cały okres umowy nie przekroczy 291 posiłków w tym maksymalnie 27 posiłków dziennie. Każdorazowy posiłek dla jednej osoby winien zawierać - zupa - 250 ml. - drugie danie - 400 ml. - herbatę - 0,5 litra na osobę - kawę rozpuszczalną - 0,5 litra na osobę - ciastko - 150 gram na osobę 4. Jadłospis musi być zróżnicowany, należy dołączyć do oferty. 5. Przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2012r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) 6. Świadczenie usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 7. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, pokrywać ? dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej, tj. zapewnić nie mniej niż 1200 kcal w tym: - białko stanowić ma ok. 12% posiłku - węglowodany ok. 48% posiłku - tłuszcze ok. 30% posiłku (pozostałe: cukry proste, witaminy i mikroelementy). 8. W miesiącu lipcu przewiduje się maksymalnie 81 posiłków gotowych /poniedziałek i wtorek/ W miesiącu sierpniu przewiduje się maksymalnie 78 posiłków gotowych /poniedziałek i wtorek/ W miesiącu wrześniu przewiduje się maksymalnie 72 posiłki gotowe / poniedziałek i wtorek/ W miesiącu październiku przewiduje się maksymalnie 60 posiłków gotowych /poniedziałek/ 9. Wykonawca określi cenę jednostkową jednego posiłku wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju posiłku. 10. Wykonawca musi posiadać zezwolenie SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej. 11. Zamawiający jest uprawniony do bieżącej kontroli jakości wydawanych posiłków, ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, walorów smakowych oraz estetyki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopszakooane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach