Przetargi.pl
Usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsługi kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2009 w kwocie 950.000,00 PLN

Gmina Stężyca ogłasza przetarg

  • Adres: 08-540 Stężyca, pl. Senatorski 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8663036
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stężyca
    pl. Senatorski 1 1
    08-540 Stężyca, woj. lubelskie
    tel. 081 8663036
    REGON: 43102001000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsługi kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2009 w kwocie 950.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsługi kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w roku 2009 w kwocie 950.000,00 PLN 3.Warunki kredytu: a.kwota kredytu: 950.000,00 PLN, słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych b.okres kredytowania: 15 lat od 10 grudnia 2009 r. do 31 grudnia 2024 r. c.spłata rat kapitałowych w ratach kwartalnych na koniec każdego kwartału wraz z odsetkami począwszy od 31 marca 2010 r., (kapitał będzie spłacany w 60 równych ratach kwartalnych, odsetki w ratach malejących), d.forma zabezpieczenia: weksel (in blanco) z deklaracją wekslową e)oprocentowanie kredytu będzie zmienne obliczona dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego w oparciu o stawkę WIBOR dla okresów 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonych jako średnia z 10 ostatnich dni poprzedzających okres obrachunkowy plus marża banku. Dla celów porównawczych ofert należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 24 listopada 2009 r. o wartości 4,19 % zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku oraz datę uruchomienia kredytu 10 grudnia 2009 r. w całej kwocie 950.000,00 zł. f)data postawienia kredytu do dyspozycji: I transza w kwocie 700.000,00 zł w dniu 10 grudnia 2009 r.; II transza w kwocie 250.000,00 zł do dnia 30 grudnia 2009 r. g)dopuszcza się możliwość zmiany terminu uruchomienia kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji na pisemny wniosek zamawiającego, h)forma pobrania prowizji przygotowawczej: jednorazowo - w dniu wykorzystania kwoty kredytu poprzez potrącenie z kwoty kredytu, prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 0,1% kwoty kredytu. W prowizji Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy. Prowizja liczona będzie od kwoty wykorzystania kredytu. i)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania części przyznanego kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu. j)w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki będą liczone do dnia spłaty kredytu, a nie do dnia zapisanego w harmonogramie spłat (tj. możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia kosztów), k)jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie w sobotę, niedzielę, święto lub inny wolny dzień od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu l)Zamawiający dopuszcza stosowanie opłat i prowizji jedynie z tytułu: oprocentowania kredytu oraz prowizji przygotowawczej (za udzielenie kredytu); inne opłaty lub prowizje np.: prowizja od zaangażowania, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu są niedopuszczalne. m)brak dodatkowych kosztów kredytu za wyjątkiem określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków określonych w pkt 1 na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz złożonych dokumentów określonych w Rozdziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem Nr1 do niniejszej SIWZ. 2.Ofertę Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr2 do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodne ze Załącznikiem Nr 3 do niniejszej SIWZ. 4.Harmonogram spłaty kredytu i odsetek 5.Zaakceptowane i parafowane Istotne Postanowienia Umowy, jako akceptacja ich warunków - zgodne z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645). 8.Dokumenty, o których mowa w ust. Od 1 do 7, powinny być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.W przypadku gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub budząca wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie miał prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stezyca.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach