Przetargi.pl
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod - kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)

Miasto i Gmina Szczawnica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-460 Szczawnica, ul. Szalaya 103
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2622203, 2622530 , fax. 018 2622530
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Szczawnica
    ul. Szalaya 103 103
    34-460 Szczawnica, woj. małopolskie
    tel. 018 2622203, 2622530, fax. 018 2622530
    REGON: 00052638600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod - kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki pełniącej nadzór inwestorski przy realizacji robót budowlanych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica (branża ogólnobudowlana, wod-kan, elektryczna i drogowo-melioracyjna) w zakresie przewidzianym przepisami Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: wykonywanie usług : A. Przygotowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla inwestycji, dla których nie było wymagane opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie do dwóch tygodni od momentu zgłoszenia Wykonawcy zakresu robót, dla których należy sporządzić ww. opracowania, B. Współpraca z Zamawiającym na etapie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót, w tym: przygotowywanie dokumentów formalnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania, itp. oraz weryfikacja kosztorysów ofertowych i kosztorysów powykonawczych, Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego tj. w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją inwestycji, w tym m.in.: przekazanie, przy udziale Zamawiającego, placu budowy dla wykonawcy robót, kontrola techniczna robót pod względem zgodności z dokumentacją projektową, przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót, dokonywanie odbiorów częściowych robót od wykonawcy, uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, współpraca z kierownikiem budowy i nadzorem autorskim, współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień kontraktu na roboty, na wniosek Zamawiającego udzielanie ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania, sprawdzenie materiałów przedodbiorowych sporządzonych przez wykonawcę robót, w zakresie sprawowanego nadzoru inwestorskiego, przygotowanie wspólnie z Wykonawcą projektu protokołu odbioru końcowego robót wraz z dokumentacją odbiorową. końcowe rozliczenie inwestycji. kontrola faktur wraz z ich zatwierdzeniem w terminie do 7 dni od momentu ich otrzymania i zwrotu do siedziby Zamawiającego,, uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Zamawiającego, na odrębnie ustalonych warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: I) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję. II) posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania powyższego warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, że nadzorował: - obiekty infrastrukturalne - co najmniej 2 zakończone inwestycje związane z realizacją sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych oraz co najmniej 2 zakończone inwestycje związane z realizacją sieci elektrycznych i/lub oświetleniowych), o wartości robót co najmniej 100 000 zł netto każda. - obiekty drogowe - co najmniej 2 zakończone inwestycje związane z realizacją dróg, o wartości robót co najmniej 200 000 zł netto każda. - obiekty kubaturowe - co najmniej 2 zakończone inwestycje kubaturowe (budowle), w tym budowy przynajmniej 1 budynku o wartości robót co najmniej 200 000 zł netto każda. - co najmniej 5 zadań polegających na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcji nie mniej niż 12m2, w tym co najmniej 3 instalacje o powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 50 m2; a ponadto w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. 2008 i 2009), należy wykazać nadzorowanie co najmniej 3 robót polegających na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcji nie mniejszej niż 50 m2. Nadzór inwestorski za każde z zadań dotyczących wykonania instalacji kolektorów słonecznych winien być wykonany za kwotę nie mniejszą niż 5 000 zł brutto. (Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). III) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadających stosowne uprawnienia: - konstrukcyjno-budowlane, - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - w specjalności drogowej, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru (inspektor nadzoru w ww. branżach) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: konstrukcyjno-budowlane, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w specjalności drogowej, do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru (inspektor nadzoru w ww. branżach) (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień wraz z kopią zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. IV) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Powyższy dokument może być złożony w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. V) W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dla każdego z nich z osobna dokumenty wskazane w ppkt I) 1. oraz V) 1. i 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt V) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach