Przetargi.pl
US -VI-KAOWD/251/O/2009 Świadczenie usług na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu obejmujące kompleksowo realizację : ochrony osób i mienia ZADANIE A konwój wartości pieniężnych ZADANIE B usługi sprzątania, porządkowe ZADANIE C

Urząd Skarbowy w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 352 83 00 , fax. 034 352 83 99
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Lublińcu
    ul. Paderewskiego 7b 7b
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 352 83 00, fax. 034 352 83 99
    REGON: 15000398200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    US -VI-KAOWD/251/O/2009 Świadczenie usług na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu obejmujące kompleksowo realizację : ochrony osób i mienia ZADANIE A konwój wartości pieniężnych ZADANIE B usługi sprzątania, porządkowe ZADANIE C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE A ochrona osób i mienia kod CPV 79710000-4; 79711000-1 Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. ( Dz.U.05.145.1221 z późn. zm. ) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego Dz.U.98.120.780 z późn. zm. , Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 1998 r. w sprawie określenia rodzajów obiektów, w których mogą być stosowane paralizatory elektryczne. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 10 do SIWZ. ochrona całodobowa osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej bezpośredniej; przez stałą ochronę rozumie się ochronę wykonywana przez całą dobę ; ochrona realizowana będzie przez 1 pracownika ochrony w godzinach od 6.30 do 18.30; w godzinach od 18.30 do 6.30 przez 1 pracownika ochrony oraz przez 1 pracownika w dni wolne od pracy. dozór osób i mienia wykonywany również przy zastosowaniu urządzeń elektronicznych posiadanych przez Zamawiającego. w ramach realizowanej usługi Zamawiający powierzy Wykonawcy obowiązki związane z obsługą centrali telefonicznej. ZADANIE B konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. ZADANIE C usługi sprzątania, usługi porządkowe usługi sprzątania budynku kod CPV 90911200-8; usługa utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 w tym koszenie trawników) usługa odśnieżania parkingu , terenu przed budynkami Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9; W zakresie zadania C w punkcie 1 dot. usługi sprzątania budynku - usług ta realizowana będzie w dwóch etapach : w terminie od dnia 21.09.2009 r. do 30.09.2009 r. w jednym skrzydle budynku tut. Urzędu Skarbowego oddanym po remoncie, natomiast usługa sprzątania obejmująca całość siedziby Urzędu Skarbowego rozpocznie się od dnia 01.10.2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: trzy usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda - w zakresie ochrony obiektów biurowych ; trzy usługi sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 2000 m2; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. Zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - wg wzoru który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U z 2006 Nr 87 poz.605 z późn. zm.). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia. Wymienione w pkt 11.1 SIWZ oświadczenia i dokumenty -należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokumenty wymienione w pkt 11.1 są potwierdzane za zgodność z oryginałem lub/ i podpisywane w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika musi być złożone pełnomocnictwo pod rygorem uznania dokumentów za nie złożone w prawidłowej formie lub/ i złożone przez osobę nieupoważnioną. W przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Zamawiającego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga : a) przedłożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie w celu potwierdzenia warunku, iż Zamawiający dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; b) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie usługi ochrony mienia i konwojowania wartości pieniężnych - wykaz osób potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, dysponuje pracownikiem nadzoru nad prowadzeniem ochrony posiadającym licencje pracownika ochrony drugiego stopnia oraz upoważnionego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli :Zastrzeżone, złoży oświadczenie, iż posiada własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub kierownictwa Urzędu Skarbowego w Lublińcu niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i podejmie działania. Potwierdzenie potencjału technicznego - wykaz środków czystości, które będą stosowane przy realizacji usługi. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) Polisę potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 przez cały okres trwania umowy w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej Działalności o wartości wymienionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach