Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla potrzeb Projektu.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops.bip.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla potrzeb Projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja w miejscach wskazanych przez Zamawiającego sprzętu komputerowego w postaci 13 (trzynastu) komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb działań przeprowadzanych w ramach Projektu Stać mnie na więcej współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Piorytetu VII Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ. b) Sprzęt komputerowy musi być jakości żądanej w niniejszej specyfikacji. c) Dostawa odbywać się będzie zgodnie z ustaleniami dokonanymi przez Zamawiającego. d) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp. e) Wykonawca musi dostarczyć aktualne dokumenty wymienione w pkt VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. f) Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Chorzowa. g) Termin płatności wynosi 14 dni od dnia złożenia faktury, po dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu komputerowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do SIWZ). - Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). - Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 4 do SIWZ). - Podpisany przez Wykonawcę na wszystkich stronach projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). - Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ. - Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (opis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. - Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. - Zaświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach