Gmina Szczutowo ogłasza przetarg
- Adres: 09-227 Szczutowo, ul. Lipowa 5a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
ul. Lipowa 5a 5a
09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
REGON: 00054838200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.bip-jst.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Urządzenie i porządkowanie terenów zielonych, odnowienie Miejsca Pamięci Narodowej przy ulicy Lipowej w Szczutowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiot zamówienia: 2.1. zagospodarowanie skweru przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja i Lipowej (chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, dostawa i montaż wyposażenia - kosze na śmieci, ławki, słupki z łańcuchem, słup ogłoszeniowy, zieleń), 2.2. oświetlenie skweru j.w., 2.3. Miejsce Pamięci Narodowej (obudowa tablicy płytami marmurowymi, dostawa i montaż donicy i znicza z granitu, utwardzenie dojścia, wymiana ogrodzenia stalowego, zieleń). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Obowiązuje wpłata wadium w wysokości 4.000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Wniosą wymagane wadium, ważne na okres związania ofertą, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, tzn. prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, 4. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie im powierzone, t.j. : 1)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, 2)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych, Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w niej terminem ważności. 5. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. 6. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej po 1 zadaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj: obejmującym wykonanie chodników, ogrodzeń, terenów zielonych oraz oświetlenia ulicznego. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 2 i pkt 3 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 4, 5 i 6 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia- nie spełnia-, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z Rozdziałem IV.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie należy przedłożyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. I. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć dokumenty stwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału osobowego, technicznego i finansowego, jeżeli w Załączniku Nr 3 wykonawca wskazał podmioty, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich rozmiaru rzeczowego (wymagane doświadczenie: po 1 zadaniu, obejmującym wykonanie chodników, ogrodzeń, terenów zielonych oraz oświetlenia ulicznego), daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie- Załącznik Nr 4. II. Do oferty należy załączyć również: 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje -nie dotyczy-. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który prowadzone będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt. I.1-3 oraz pkt.II.3 winien złożyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys sporządzony metodą uproszczoną lub szczegółową oraz tabelę elementów scalonych - Załącznik Nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczutowo.bip-jst.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ścieżek komunikacyjnych i zagospodarowania terenu wokół biura Nadleśnictwa Zwoleń
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi gminnej dz. ewid. Nr 671 w miejscowości Jarentowskie Pole na odcinku od km 0+000 do km 1+400 o długości 1400 mb.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.271.10.2016 Remont drogi gminnej: ulicy Czerwona Droga w Karczewie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulic: Muzycznej i Kubusia Puchatka w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowę nawierzchni ulicy Kościelnej (odcinek od ulicy Berenta do ulicy Bolesława Prusa) i ulicy Potulickiego w Pruszkowie
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie terenu w ramach zadania- Budowa boiska przy Szkole Podstawowej w Czersku
Dodano: 2016-07-27 - Remont wybranych pomieszczeń budynku Kancelarii Prezydenta RP w zakresie aranżacji powierzchni biurowej parteru w budynku przy ul. Frascati 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa budynku przeznaczonego na Warsztaty Terapii Zajęciowej w Starym Lubiejewie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Pniewnik-Stary Świętochów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2201W Nowy Konik - Józefin - Długa Kościelna od km 0+000 do km 0+585, dł. 585 mb
Dodano: 2016-07-26