Przetargi.pl
Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo

Gmina Kalinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-314 Kalinowo, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 87 60 , fax. 087 621 87 77
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalinowo
    ul. Mazurska 11
    19-314 Kalinowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 87 60, fax. 087 621 87 77
    REGON: 79067111300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych w ramach projektu e-Administracja w Gminie Kalinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych. 2. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych w tym uruchomienie systemu informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych: a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c) Modernizacja systemu dziedzinowego d) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów w ramach projektu e) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów f) Zakup licencji systemu do zarządzania rejestrem dróg g) Wdrożenie systemu do zarządzania rejestrem dróg h) Digitalizacja zasobów drogowych i) Opracowanie API j) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD k) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD l) Opracowanie dokumentacji SZBI 2. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera – 2 szt. b) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania do zarządzania serwerem – 2 szt. c) Wyposażenie serwerowni - zakup oprogramowania backup – 1 szt. d) Wyposażenie serwerowni - zakup konsoli zarządzającej – 1 szt. e) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS – 1 szt. f) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego – 1 szt. g) Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM – 1 szt. h) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt. i) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK – 1 szt. j) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 16 szt. k) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera wraz z oprogramowaniem – 2 szt. l) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytnika kodów – 2 szt. m) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki kodów – 2 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: 20 000,00 zł, słownie: (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS w Ełku O/Kalinowo nr 86 9331 0004 0020 0200 0286 0007; z dopiskiem „Wadium znak sprawy ZP.271.7.3.2020" Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3. dokumenty potwierdzające wpłatę wadium, o których mowa w Rozdziale VIII SIWZ; 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; 5. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 6. pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach