Przetargi.pl
Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego

Powiat Iławski ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
    ul. Gen. Władysława Andersa
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
    REGON: 51074246800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/spilawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 6 (sześciu) części: 1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 – modernizacja, doposażenie eUsług aplikacji eRada – przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usługi transmisji z obrad Rady Powiatu do sieci Internet wraz z anonimizacją oraz przechowywaniem nagrań archiwalnych, b) modernizacja istniejącego systemu zarządzania obradami sesji o możliwość dystrybucji dokumentów pomiędzy Biurem Rady a Radnymi Powiatu, c) świadczenie usługi wsparcia technicznego systemu zarządzania obradami, obiegiem dokumentów i transmisji wideo Rady Powiatu, d) proponowane systemy muszą być kompatybilne z istniejącym w sali sesyjnej Powiatu systemem zarządzania obradami będącym w posiadaniu Zamawiającego dostarczonym przez HELPDESK Sp. z o.o. sp. k., ul. Poznańska 119, 60-185 Skórzewo, 3) część 3 - zakup i Wdrożenie eUsług eKonsultacje – w ramach realizacji przedmiotowej części Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia systemu do elektronicznego przeprowadzania konsultacji społecznych i dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami pozarządowymi (zwanego dalej: Systemem) w systemie SaaS („usługa jako serwis”), 4) część 4 – zakup eUsług geoportalu i udostępniania dużych plików - W wyniku realizacji zadania Zamawiający będzie mógł udostępniać pliki na podstawie złożonego przez Geoportal Starostwa Powiatowego w Iławie wniosku zgodnie z art. 15. Ustawy o Informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Rozbudowany zostanie również Geoportal o nowe warstwy udostępniające informacje o zabytkach, obiektach użyteczności publicznej oraz atrakcjach turystycznych na terenie powiatu iławskiego. 5) część 5 – eZamówienia – przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do gotowej platformy informatycznej (zw. dalej platformą, aplikacją bądź systemem) umożliwiającej udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.2019.1843. dalej ustawa Pzp) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów (Dz.U. 2017.1320 z późn. zm.), jak też umożliwiającej przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Pzp, poprzez udzielenie licencji w okresie 60 miesięcy od daty wdrożenia przedmiotu zamówienia i udostępnienia platformy Zamawiającemu. 6) Część 6 - oprogramowanie antywirusowe - przedmiotem zamówienia jest odnowienie 120 licencji na oprogramowanie antywirusowe oraz zakup 20 dodatkowych licencji na okres 60 m-cy wraz z usługą wsparcia technicznego na użytek Starostwa Powiatowego w Iławie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarte zostały we wzorze umowy (załącznik nr 6A-6C do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do każdego wzoru umowy). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania; c) 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A-1F do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach