Przetargi.pl
Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego”

Powiat Iławski ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
    ul. Gen. Władysława Andersa
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
    REGON: 51074246800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-ilawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (dwóch) części: 1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 – eKomunikacja – przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakup licencji i wdrożenie aplikacji do świadczenia eUsług – eKomunikacja, b) przedmiot zamówienia zakłada uruchomienie portalu internetowego Elektroniczna Platforma Obywatela i Przedsiębiorcy (ePOP), który będzie swoistym „pomostem” między obywatelami, przedsiębiorcami a funkcjonującymi wewnątrz Urzędu narzędziami informatycznymi, niezbędnymi do świadczenia e-usług, działającego w technologii „chmury obliczeniowej”. Portal będzie zapewniał elektroniczną komunikację Urzędu z mieszkańcami, przedsiębiorcami i wszystkimi organizacjami społecznymi lub pozarządowymi, c) w portalu każdy będzie mógł założyć swoje konto (tzw. „profil klienta”) i korzystać z dostępu do e-usług uruchomionych na portalu. Logowanie do ePOP będzie odbywało się za pośrednictwem Profilu Zaufanego lub unikalnego loginu i hasła. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A-1B do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach