Przetargi.pl
Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie systemu do obsługi kolejek i rejestracji oraz wdrożenia e-usług w obszarze POZ w Olmedica w Olecku Sp. z o.o.

OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-400 Olecko, Gołdapska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Gołdapska 1
    19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 519558690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie systemu do obsługi kolejek i rejestracji oraz wdrożenia e-usług w obszarze POZ w Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu do obsługi kolejek i rejestracji zgodnie z załącznikiem nr 7 oraz 9 do SWZDostawa licencji oraz wdrożenie e-usług w obszarze POZ zgodnie z załącznikami nr 8 oraz 10 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu wymaga wadium w wysokości 9 500,00 zł (dzie-więć tysięcy pięćset złotych i 00/100). Z podziałem na zadania:Zadanie nr 1 - wysokości 8 000,00 zł (osiem tysięcy złotych i 00/100).Zadanie nr 2 - wysokości 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowejW zakresie zadania nr 1 - Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 600 000 zł.W zakresie zadania nr 2 - Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 130 000 zł.Jeśli Wykonawca składa ofertę na oba zadania to musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę minimum 730 000 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:a) dwa zamówienia obejmujące wdrożenie medycznego systemu informatycznego w jednostce służby zdrowia lub rozbudowę posiadanego przez podmiot medyczny ZSI, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 600 000 PLN brutto każde, w tym: co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę i wdrożenie systemu kolejkowego oraz co najmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę infokiosków – dotyczy zadania nr 1,b) dwa zamówienia obejmujące wdrożenie medycznego systemu informatycznego w jednostce służby zdrowia lub rozbudowę posiadanego przez podmiot medyczny ZSI, w zakres którego wchodziła dostawa i wdrożenie e-Usług, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 130 000 PLN brutto każde – dotyczy zadania nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach