Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Czermin

GMINA CZERMIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-304 Czermin, 47
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627416031 , fax. 627417324
  • Data zamieszczenia: 2023-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CZERMIN
    47
    63-304 Czermin, woj. wielkopolskie
    tel. 627416031, fax. 627417324
    REGON: 250854903
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Czermin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie to będzie polegało na zaprojektowaniu i wybudowaniu 42 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czermin.2. Lokalizacja oczyszczalni: Broniszewice – 10 szt., Czermin – 2 szt., Grab – 5 szt., Mamoty – 1 szt., Pieruchy – 6 szt., Pieruszyce – 3 szt., Psienie – Ostrów 1 szt., Strzydzew – 2 szt., Wieczyn – 4 szt., Żbiki – 1 szt., Żegocin – 7 szt.3. Zamawiający wymaga aby każda przydomowa oczyszczalnia ścieków posiadała miejsce poboru surowych i oczyszczonych ścieków.4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty i zamontowane urządzenia gwarancji na okres min. 60 miesięcy. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji będzie dokonywał corocznych przeglądów/ serwisów gwarancyjnych. Pierwszy serwis gwarancyjny będzie dokonany najpóźniej w 12 miesiącu od dnia odbioru końcowego zadania. Każdy następny serwis/przegląd będzie dokonywany 1 raz w roku, w odstępie max. 12 miesięcy. W ramach serwisu/przeglądu wykonawca dokona: weryfikacji ustawień sterownika, darmowej aktualizacji oprogramowania, czyszczenia dmuchawy oraz wymiany filtrów, sprawdzenia pracy pomp i dmuchaw, sprawdzenia poprawności połączeń elektrycznych i hydraulicznych instalacji oczyszczalni ścieków, sprawdzenia drożności rurociągów tłocznych i grawitacyjnych, sprawdzenia stanu technicznego poletka rozsączającego.5. Zakres zadania dla budowy 1 szt. przydomowej oczyszczalni ścieków obejmuje:a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem stosownych zgłoszeń/ pozwoleń, decyzji administracyjnych itp.,b) opracowanie dokumentacji geologicznej – 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej (jeżeli będzie wymagane),c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.d) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,e) wykonanie niezbędnych robót ziemnych pod montaż oczyszczalni ścieków oraz rurociągów technologicznych za pomocą koparek o pojemności łyżki co najmniej 0,15 m3,f) wykonanie ręcznie robót ziemnych w miejscach ewentualnych kolizji lub skrzyżowań z podziemną infrastrukturą techniczną,g) ręczne i mechaniczne zasypywanie wykopów,h) wykonanie poletka rozsączającego ścieki oczyszczone z warstwy kruszywa naturalnego frakcji 16-32 mm o gr. min. 50 cm oraz warstwy kory drzew iglastych lub liściastych o gr. min. 30 cm,i) wykonanie rurociągu ścieków surowych z rur PVC DN 160 SN 8 ze ścianką litą z uzbrojeniemw studnie rewizyjne PVC DN 315 z włazami teleskopowymi A15 w terenach zielonych oraz D400 w terenach przejazdowych,j) wykonanie rurociągu ścieków oczyszczonych z rur PE DN 50 mm ze zraszaczem statycznymz PEHD DN 50,k) wykonanie niezależnego podłączenia oczyszczalni ścieków do wewnętrznej instalacji elektrycznej nieruchomości wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych,l) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,m) przeszkolenie użytkowników oczyszczalni ścieków w zakresie eksploatacji oczyszczalni,n) dostarczenie instrukcji obsługi oczyszczalni i DTR do każdej lokalizacji.6. Ponadto do zakresu Wykonawcy należy:a) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji,b) zapewnienie nadzoru/udziału w realizacji inwestycji kierownika budowy,c) przedstawić koncepcję każdej lokalizacji przydomowej oczyszczalni ścieków wrazz szacunkowym obliczeniem kosztów oraz uzyskać akceptację do dalszego procedowania,d) dokonywanie corocznych przeglądów/ serwisów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji.1. Zadanie to polega na wybudowaniu pompowni wody II stopnia w miejscowości Broniszewice oraz budowie i przebudowie odcinka sieci wodociągowej. Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach nr 3, 11, 18, 31, 32 ark. m. 1 w miejscowości Broniszewice.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił min. 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty a także zamontowane materiały i urządzenia.3. Zakres zadania obejmuje:a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgłoszenia budowy lub pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Pleszewie ,b) opracowanie dokumentacji geologicznej – min. 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej (jeżeli będzie wymagane),c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.,d) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,e) uzgodnienie z zarządcą drogi powiatowej lub gminnej wraz z uzyskaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie elementu w drodze opłata za zajęcie pasa drogowego obciąża Wykonawcę robót, pierwsza opłata za umieszczenie elementu w drodze obciąża wykonawcę robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu dla każdego etapu robót wrazz uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,f) uzgodnienie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,g) zgłoszenie rozpoczęcia robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pleszewie – jeżeli będzie wymagane,h) dopełnienie formalności związanych z projektowanym złączem eNN,i) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,j) wykonanie budynku technologicznego pompowni wody w technologii z płyt warstwowych,k) dostawa i montaż zestawu hydroforowego wraz z orurowaniem,l) wykonanie sieci zewnętrznych sanitarnych i wodociągowych,m) wykonanie sieci wodociągowych metodą przecisku sterowanego,n) wykonanie dwóch prefabrykowanych zbiorników wody zapasowo – wyrównawczychw technologii zbiorników stalowych izolowanych termicznie o pojemności min. 50m3 każdy,o) wykonanie ogrodzenia terenu panelami ogrodzeniowymi na podmurówce betonowej wraz z bramą wjazdową o szer. min. 4,0 m i furtką o szer. min. 1,0 m. Min. wysokość ogrodzenia 1,5 m, kolor w uzgodnieniu z Zamawiającym.p) wykonanie oświetlenia terenu. Należy zastosować oprawy energooszczędne,q) wykonanie utwardzenia terenu w technologii betonowej kostki brukowej wraz z dojściami, dojazdami technologicznymi oraz opaską wokół budynku pompowni,r) wykonanie przyłączy i instalacji elektrycznej,s) odtworzenie nawierzchni dróg i poboczy drogi gminnej i dróg powiatowych,t) wykonanie prób szczelności sieci wodociągowej i zbiorników wraz z płukaniem przed oddaniem do użytkowania,u) wykonanie badań bakteriologicznych wody,7. Ponadto do zakresu Wykonawcy należy:a) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji,b) zapewnienie nadzoru/udziału w realizacji inwestycji kierownika budowy,c) przedstawić Zamawiającemu wstępną koncepcję realizacji inwestycji oraz uzyskać akceptację do dalszego procedowania.1. Zakres zadania obejmuje:a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgłoszenia budowy lub pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Pleszewie,b) opracowanie dokumentacji geologicznej – 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej przez Starostę Pleszewskiego ( jeżeli będzie wymagane),c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.,d) opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany) wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – 5 egz. ,e) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,f) uzgodnienie z zarządcą drogi powiatowej lub gminnej wraz z uzyskaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie elementu w drodze, opłata za zajęcie pasa drogowego obciąża Wykonawcę robót, pierwsza opłata za umieszczenie elementu w drodze obciąża wykonawcę robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu dla każdego etapu robót wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,g) uzgodnienie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej,h) uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych lub zgłoszeń wodnoprawnych w PGW Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Kaliszu,i) uzyskanie zgody na umieszczenie elementu pod rzeką lub rowem melioracyjnym z Regionalnym Zarządzie Gospodarki Wodnej w Poznaniu,j) zgłoszenie rozpoczęcia robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pleszewie ( jeżeli będzie wymagane),k) wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,l) wykonanie sieci wodociągowej magistralnej pomiędzy miejscowością Żegocin – Żbiki – Broniszewice metodą przycisków sterowanych z rur PEHD DN 180 x 10,7 PN 10 SDR 17 łączonych metodą zgrzewania czołowego o długości ok. 4,2 km,m) montaż węzłów wodociągowych z uzbrojeniem w hydrant nadziemny ppoż DN 80 – 28 kpl.,n) wykonanie włączenia oraz połączenia istniejących sieci wodociągowych DN 150 i DN 100w miejscowościach Żegocin, Żbiki i Broniszewice wraz z uzbrojeniem w zasuwy odcinające – 4 kpl.,o) wykonanie przejść projektowanej sieci wodociągowej pod rzekami Struga i Garbacz w rurach osłonowych,p) wykonanie niezbędnych robót ziemnych ręcznych i mechanicznych (wykopów i zasypania) związanych z wykonaniem komór roboczych w celu wykonania węzłów wodociągowych w rozstawie co ok. 150 m,q) wykonanie niezbędnych robót związanych z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznejw miejscach włączeń do istniejącej sieci wodociągowej w Broniszewicach,r) wykonanie niezbędnej wymiany gruntów w miejscach włączeń i połączeń z istniejącą siecią wodociągową,s) wywóz powstałych odpadów,t) wykonanie prób szczelności poszczególnych odcinków sieci wodociągowej wraz z płukaniem przed oddaniem do użytkowania,u) badania bakteriologiczne każdego oddawanego do odbioru częściowego odcinka sieci wodociągowej.Dodatkowe wymagania:1. zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji,2. zapewnienie nadzoru/udziału w realizacji inwestycji kierownika budowy,3. przedstawić Zamawiającemu wstępną koncepcję realizacji inwestycji oraz uzyskać akceptację do dalszego procedowania.1. Zakres zadania obejmuje:a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,b) opracowanie dokumentacji geologicznej – 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej przez Starostę Pleszewskiego ( jeżeli będzie wymagane),c) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 2 egz.,d) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o ustaleniu warunków zabudowy,e) uzgodnienie z zarządcą drogi powiatowej lub gminnej wraz z uzyskaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie elementu w drodze, opłata za zajęcie pasa drogowego obciąża Wykonawcę robót, pierwsza opłata za umieszczenie elementu w drodze obciąża wykonawcę robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu dla każdego etapu robót wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,f) uzgodnienie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowejg) uzyskanie zgłoszenia budowy lub pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Pleszewie,h) zgłoszenie rozpoczęcia robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia budowy w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Pleszewie ( jeżeli będzie wymagane),i) wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,j) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznym na terenie zabytkuw Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Kaliszu,k) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót na terenie zabytku w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Kaliszu,l) wykonanie sieci wodociągowej magistralnej metodą przycisków sterowanych z rur PEHD DN 180 x 10,7 PN 10 SDR 17 łączonych metodą zgrzewania czołowego o długości ok. 0,26 km,m) montaż węzłów wodociągowych z uzbrojeniem w hydrant nadziemny ppoż DN 80 – 1 kpl.,n) wykonanie włączenia oraz połączenia istniejących sieci wodociągowych DN 150 - 2 kpl.,o) wykonanie niezbędnych robót ziemnych ( w tym na terenie parku wpisanego do rejestru zabytków) ręcznych i mechanicznych (wykopów i zasypania) związanych z wykonaniem komór roboczychw celu wykonania węzłów wodociągowych,p) wykonanie niezbędnych robót związanych z rozebraniem i odtworzeniem nawierzchni bitumicznejw miejscach włączeń do istniejącej sieci wodociągowej w Broniszewicach,q) wykonanie niezbędnej wymiany gruntów w miejscach włączeń i połączeń z istniejącą siecią wodociągową,r) wywóz powstałych odpadów,s) wykonanie prób szczelności poszczególnych odcinków sieci wodociągowej wraz z płukaniem przed oddaniem do użytkowania,t) badania bakteriologiczne każdego oddawanego do odbioru częściowego odcinka sieci wodociągowej,Dodatkowe wymagania:a) Zmawiający wymaga aby przełączenie nowobudowanego odcinka sieci wodociągowej pomiędzy obiektem SUW Czermin a miejscem włączenia musi zostać wykonane w terminie uzgodnionymz Zakładem Gospodarki Komunalnej w Czerminie oraz PPIS w Pleszewie.b) Projekt budowlany sieci wodociągowej podlega uzgodnieniu z PPIS w Pleszewie oraz wymaga oceny higienicznej zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach