Przetargi.pl
System analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000001525
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego system analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management2. Opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w formularzu specyfikacji techniczno-cenowej zamawianego/oferowanego systemu - załącznik nr 3 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków projektu: Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu POWR.03.05.00 – 00 – Z011/17 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości i zobowiązuje się do wykonywania świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w niniejszej umowie.5. Gwarantem dla Zamawiającego jest Wykonawca, nie zwalnia to jednak Wykonawcy od dostarczenia dokumentów gwarancyjnych, licencyjnych, itp. producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym przedmiotem zamówienia.6. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu złożenia oferty nie był przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.7. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.8. Wykonawca zobowiązuje się, że przedmiot zamówienia zostanie dostarczony, przez Wykonawcę w ilościach i o parametrach technicznych i jakościowych, zgodnych z ofertą Wykonawcy, postanowieniami SWZ i niniejszą umową. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, które nie wykluczają dostawy przedmiotu zamówienia na rynek polski, zapewniając w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.10. Świadczenia gwarancyjne będą wykonane przez serwis producenta albo serwis autoryzowany przez producenta.11. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania dostarczonego asortymentu w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy.12. Oferta cenowa Wykonawcy musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, wsparcie techniczne zgodnie z ofertą Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca nie będzie mógł żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę o wartości 400 000 brutto odpowiadającą przedmiotowi postępowania – dostawa systemu System analizy logów i zdarzeń typu Security Information and Event Management.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach