Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda

Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Pocztowa 7a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7210722 , fax. 075 7210722
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o.
    ul. Pocztowa 7a 7a
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7210722, fax. 075 7210722
    REGON: 02022714200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suplaz-jrp.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlano-montażowe budowy oczyszczalni ścieków, kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla projektu pn.Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda i podzielony jest on na 5 części: 1.1. część I - Budowa mechaniczno-biologiczno-chemicznej oczyszczalni ścieków w Sulikowie, gmina Sulików o wydajności 924 m3/d i RLM = 8 450 M. 1.2. część II - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Sulików, gmina Sulików -w ramach której przewiduje się wykonanie 12,4 km kanalizacji sanitarnej i 16,4 km sieci wodociągowej, w tym: > kanałów grawitacyjnych o średnicy od 0,16 do 0,25 m i długości 10,7 km, > rurociągów tłocznych o średnicy od 0 63 do 0 225 i długości 1,7 km, > sieciowych przepompowni ścieków - 10 szt., w tym: o tłocznie ściekowe - 6 szt., o pompownie z pompami zanurzanymi - 4 szt. > przydomowych przepompowni ścieków - 5 szt. > sieci wodociągowej o średnicy od 0 32 do 0 160 i długości 16,4 km 1.3. część III - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Mikułowa, Mała Wieś Dolna, Studniska Dolne i Górne, gmina Sulików - w ramach której przewiduje się wykonanie 11,8 km kanalizacji sanitarnej, w tym: > kanałów grawitacyjnych o średnicy od 0,16 do 0,20 m i długości 8,4 km, > rurociągów tłocznych o średnicy od 0 90 do 0 125 i długości 3,4 km, > sieciowych przepompowni ścieków - 13 szt., w tym: o tłocznie ściekowe - 5 szt., o pompownie z pompami zanurzanymi - 8 szt. 1.4. część IV - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Włosień Dolny, Włosień Górny i Platerówka, gmina Platerówka - w ramach której przewiduje się wykonanie 10,6 km kanalizacji sanitarnej, w tym: Nazwa zamówienia: Roboty budowlane dla Projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gmin leżących w zlewni rzeki Czerwona Woda- ETAP 1 > kanałów grawitacyjnych o średnicy od 0,16 do 0,20 m i długości 10,4 km, > rurociągów tłocznych o średnicy 0 63 i długości 0,2 km > przepompowni ścieków - 6 szt., w tym: o tłocznie ściekowe - 2 szt., o pompownie z pompami zanurzanymi - 4 szt. > przydomowych przepompowni ścieków - 7 szt. 1.5. część V - Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Tylice i Kunów, gmina Zgorzelec - w ramach której przewiduje się wykonanie 5,1 km kanalizacji sanitarnej, w tym: > kanałów grawitacyjnych o średnicy od 0,16 do 0,20 m i długości 4,1 km, > rurociągów tłocznych o średnicy 0 110 i długości 1,0 km o pompownie z pompami zanurzanymi - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w wysokości 1.000.000,- PLN. 2)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku)) a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ilości minimum 15.000 mb wodociągu i 30.000 mb kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 30.000.000,- PLN (bez podatku od towarów i usług) oraz co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem jest budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 480 m3/d, o wartości zamówienia minimum 5.000.000,- PLN (bez podatku od towarów i usług). b) dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówieniac) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 80 pracowników. d) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 10 osóbe) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1. Kierownik Robót Sanitarnych (minimum dwie osoby) - Ekspert nr 1 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych, doświadczenie w budowie sieci wodno-kanalizacyjnej, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2. Kierownik Robót Budowlanych - Ekspert nr 2 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót budowlanych konstrukcyjnych, doświadczenie w budowie co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum 480 m3/d, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. Kierownik Robót Elektrycznych - Ekspert nr 3 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, doświadczenie w budowie sieci i instalacji elektrycznych i AKPiA, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Kierownik Robót Drogowych - Ekspert nr 4 - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót drogowych, doświadczenie w budowie dróg, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Osoba do wykonywania obmiarów (obmiarowiec) - Specjalista ds. rozliczeń (jedna osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie minimum 5-letnia praktyka zawodowa w rozliczaniu inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; praktyka w pracy na podobnym stanowisku (tj. specjalisty ds. rozliczeń przy wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień kosztów robót instalacyjno -inżynieryjnych, budowlano-konstrukcyjnych, elektrycznych i AKPiA oraz robót drogowych) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej z zakresu gospodarki wodno-ściekowej realizowanej w oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne o wartości robót nie mniejszej niż 20 mln PLN brutto. 6. Osoba do rozliczeń - musi posiadać znajomość procedur FIDIC oraz posiadać doświadczenie w rozliczaniu środków z Funduszy Unijnych. 7. Przedstawiciel Wykonawcy (Kierownik Projektu) - niniejsza osoba winna Posiadać wykształcenie wyższe, Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sektorze gospodarki wodno-ściekowej w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami na roboty jako przedstawiciel wykonawcy pełniący funkcję kierownika lub koordynatora.3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) a) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 30.000.000,- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową - w wysokości co najmniej 10.000.000,- PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w wysokości co najmniej 10.000.000,- PLN. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają albo razem jeden dokument w formie załącznika nr 2 do niniejszej IDW albo każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument w formie załącznika nr 2 do niniejszej IDW z zastrzeżeniem poniżej). Oświadczenie złożone wspólnie w formie jednego dokumentu przez wykonawców składających ofertę wspólną musi być podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby uprawnione do reprezentacji poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną. W sytuacji, kiedy każdy z Wykonawców składających ofertą wspólną oddzielnie składa oświadczenie w formie załącznika nr 2 do niniejszej IDW (ZASTRZEŻENIE jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie) musi być ono podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składającego oświadczenie w związku z tym do oferty powinno być załączonych tyle oświadczeń ilu jest Wykonawców składających ofertę wspólną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDWW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDWW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (dotyczy osób z pozycji 1-4) dla pozostałych osób przedstawić cv oraz kserokopie ukończonych kursów i szkoleń w tych zakresachW celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suplaz-jrp.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach